عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی تبعات سیل گلستان در حوزه زنان و خانواده برگزار شد

با حضور معاون دفتر بانوان و خانواده وزارت کشور:

جلسه بررسی تبعات سیل گلستان در حوزه زنان و خانواده برگزار شد

جلسه بررسی تبعات سیل گلستان در حوزه زنان و خانواده برگزار شد

به همت دفتر بانوان و خانواده استانداری، جلسه بررسی تبعات سیل استان گلستان با حضور رویا سادات مدنی معاون دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.
در جلسه بررسی تبعات سیل گلستان که پیش از ظهر روز شنبه 24فروردین ماه برگزار شد، مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی و نمایندگان سازمان های مردم نهاد به ارائه گزارش در موضوعات بهداشت و سلامت، تاب آوری زنان و خانواده، و دیگر موضوعات مرتبط با آسیب دیدگان سیل گلستان پرداخته شد.
معاون دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور ضمن تأکید بر اولویت حمایت های روانی زنان و کودکان آسیب دیده تصریح کرد: آموزش های تاب آوری و مهارت‌های زندگی در بحران به زنان و خانواده های استان در دستور کار قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به توانمندی بانوان منطقه در عرصه صنایع دستی، بر استفاده از ظرفیت بانوان مناطق سیل زده و ایجاد بازارچه های فروش در کشور تأکید کرد.
وی ارتقای توانمندی بانوان را کمک شایانی به خود باوری آنان و پشت سر گذاشتن بحران معیشت خانواده های سیل زده قلمداد کرد.
مدیر کل دفتر بانوان و خانواده با برشمردن امداد رسانی در ابعاد مختلف بهداشت و سلامت، حمایت های روانی و تأمین پوشاک و دیگر نیاز های اولیه زنان و خانواده و ایجاد نشاط و سرگرمی برای کودکان سیل‌زده، ابراز امیدواری کرد، با همت مسئولین و بلند نظری خیرین و سازمان های مردم نهاد، نیازهای خانواده های آسیب دیده به طور کامل تأمین و زندگی در گلستان به روزهای عادی خود برگردد.
شایان ذکر است: رویا سادات مدنی معاون دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و هیأت همراه صبح روز شنبه 24 فروردین ماه برای بازدید از مناطق سیلزده و بررسی تبعات سیل در حوزه زنان و خانواده طی دو روز، وارد گلستان شدند.

 

جلسه بررسی تبعات سیل گلستان در حوزه زنان و خانواده برگزار شد

 

جلسه بررسی تبعات سیل گلستان در حوزه زنان و خانواده برگزار شد

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 468
  • کد خبر : 60110