عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت و پاکسازی طیور تلف شده مرغدارها در سیلاب آق قلا

توسط سازمان مدیریت پسماند استان گلستان:

مدیریت و پاکسازی طیور تلف شده مرغدارها در سیلاب آق قلا

 

 مدیریت و پاکسازی طیور تلف شده مرغدارها در سیلاب آق قلا

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به حادثه سیل اخیر در دو منطقه آق قلا و گمیشان که منجر به آب گرفتگی در مرغداریها و تلفات شدید گردید که با فروکش کردن بخش زیادی از آب دراین شهرستان ، از مورخه 15 فروردین ماه 1398 کار جمع آوری و دفن بهداشتی طیور تلف شده از مرغدارهای این شهرستانها آغاز شد.

سمیعی با اشاره به آسیب دیدن بسیاری از زیر ساخت های شهری و روستایی در مناطق سیل زده افزود: این امر باعث می شود مشکلات زیست محیطی در حوزه های مختلف خصوصا محیط زیست و پسماند به وجود بیاید که این سازمان با بررسی راهکارهای مناسبی در صدد کاهش این مشکلات می باشد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر این سازمان با اعزام ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با هماهنگی اداره کل محیط زیست استان، علوم پزشکی استان و دامپزشکی استان ، به مناطق آسیب دیده از سیلاب اقدام به جمع آوری و دفن بهداشتی در حدود 3000 تن طیور تلف شده از مرغداریهای استان نموده است.

سمیعی مدیر عامل سازمان در پایان یاد آور شد : این سازمان در قالب کشیک روزانه در ایام نوروز متشکل از مدیران و کارشناسان جهت حضور مستمر و پایش لحظه ای نحوه جمع آوری زباله شهرداری و دهیاریهای در زمان وقوع سیل نظارت کامل را بعمل آورد.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 388
  • کد خبر : 60294