عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سازوکار اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بررسی شد


سازوکار اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بررسی شد

سازوکار اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بررسی شد

در نشستی سه جانبه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور بانوان استانداری و رئیس جهاد دانشگاهی گلستان، ساز و کار اجرایی شدن طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، ظهر امروز و به منظور بررسی روند اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور بانوان استانداری و رئیس جهاد دانشگاهی استان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان در این نشست اظهار کرد: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار به استناد بند ت ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه، برای 6 هزار زن سرپرست خانوار در 23 استان مبتنی بر طرح الگوی نوین مشاغل خانگی و با مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری (بعنوان کارفرما)، جهاد دانشگاهی (بعنوان مجری) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی (بعنوان ناظر) اجرا می شود.
وی افزود: اعتبار پیش بینی شده در کشور 30 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تامین شده است.
مازندرانی تصریح کرد: در این طرح ابتدا زنان سرپرست خانوار واجد شرایط شناسایی و تعیین خواهند شد و سپس در چهار مرحله بررسی اولویت و پتانسیل منطقه، بررسی و تایید طرح ها، توانمندسازی متقاضیان با اتصال به بازار و توسعه شبکه فروش محصولات و در نهایت حمایت مالی و غیرمالی و پایش و نظارت بر طرح ها، اجرا خواهد شد.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 438
  • کد خبر : 61237