عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصون سازی زیرساخت های کشور در برابر انواع تهدیدات دشمن از اولویت های پدافند غیرعامل است

مدیرکل پدافند غیرعامل در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رامیان تصریح نمود :

مصون سازی زیرساخت های کشور در برابر انواع تهدیدات دشمن از اولویت های پدافند غیرعامل است

 

مصون سازی زیرساخت های کشور در برابر انواع تهدیدات دشمن از اولویت های پدافند غیرعامل است

جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رامیان صبح امروز به ریاست محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان و با حضور تجری مفرد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان و اعضای شهرستانی در محل دفتر فرماندار رامیان برگزار گردید.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان رامیان بیان داشتند: پدافند غیرعامل در ذات طرح‌ها و پروژه‌های ملی و صیانت و کمک به مردم در راستای مصون سازی کشور در برابر انواع تهدیدات دشمن می باشد و از اولویت های پدافند غیرعامل است.

وی وظیفه پدافند غیرعامل را ایمن سازی، ایجاد بستر مناسب و نگاه انسانی به طرح‌ها و زیر بنا ها برای جلوگیری از خطرات احتمالی و حفظ جان انسانها برشمرد. تجری در ادامه بابیان اینکه پدافند غیرعامل مسئله بسیار مهم است و هر روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود و در این خصوص مدیران دستگاه اجرایی باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

در این جلسه فرماندار شهرستان رامیان بیان داشتند موفقیت پدافند غیرعامل درگرو هماهنگی وهمکاری همه نهادها ودستگاه‌ها و مردم است .

وی  با بیان اینکه پدافند غیرعامل در کشور از جایگاه خاصی برخوردار است ، پدافند غیرعامل را تسهیل کننده مدیریت بحران دانست.

سالاری در ادامه اظهار داشت باید تهدید را در حوزه‌های مختلف شناسایی کرد و با برنامه ریزی دقیق و علمی و ... این تهدیدها را مرتفع نماییم.

 

مصون سازی زیرساخت های کشور در برابر انواع تهدیدات دشمن از اولویت های پدافند غیرعامل است

 


 



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .