عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه اتاق فکر بانوان شرق استان برگزار شد


جلسه اتاق فکر بانوان شرق استان برگزار شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جلسه اتاق فکر بانوان شرق استان که در محل فرمانداری آزادشهر برگزار شد، اولویت های اجرایی کارشناسان و مشاوران امور بانوان در حوزه شرق استان را تشریح کرد.
الهه غیناقی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های حوزه امور بانوان و خانواده تصریح کرد: حمایت و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار، رفع موانع تولید بانوان کارآفرین ، توسعه مشارکتهای سیاسی اجتماعی زنان و توانمند سازی زنان مدیر و مسئول، و زمینه سازی ارتقای مهارتهای زندگی اعضای خانواده و تحکیم بنیان خانواده در دستور کار این حوزه قرار دارد.
لاری کمان معاون فرماندار آزادشهر استفاده از ظرفیت بانوان در راستای اهداف توسعه ای شهرستان را بسیار مفید و موثر دانست و ابراز امیدواری کرد: با رویکرد دولت تدبیر و امید و استفاده از تجربه و تخصص بانوان در حوزه های مختلف،شاهد شکوفایی این حوزه و استفاده از پتانسیل های حداکثری برای توسعه همه جانبه شهرستان آزادشهر باشیم.
وی تصریح کرد: سیاست مجموعه مدیریتی حاکم بر شهرستان استفاده از بانوان تحصیلکرده و متخصص در امور مدیریتی می باشد و با برنامه ریزی های انجام شده در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان بومی شهرستان در جلسات شورای اداری خواهیم بود.
گفتنی است جلسه اتاق فکر بانوان شرق استان ظهر روز سه شنبه 23 مهرماه،با موضوع افزایش هماهنگی و تعاملات حوزه های مشترک کاری مرتبط با امور بانوان با حضور الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان،حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری آزادشهر، کارشناسان و مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی فرمانداری های شرق استان و دستگاه های اجرایی آن شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری آزادشهر برگزار شد.

 

 

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 540
  • کد خبر : 66760