عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید از کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر

توسط مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان انجام شد:

بازدید از کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر

بازدید از کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با همراهی اعضای اتاق فکر بانوان شرق استان ظهر سه شنبه ۲۳ مهر ماه، از کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر بازدید و ضمن گفتگو با مددجویان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
الهه غیناقی با ابراز نگرانی از افزایش شیوع اعتیاد زنان از 4 درصد به 10 درصد نسبت به مردان اذعان کرد این امر نشان دهنده آن است که باید توجه ویژه ای به رفع این آسیب بین دختران و زنان کرد.
وی مهمترین راهکار ترک اعتیاد را حمایت از خانواده دانست و مراکز ترک اعتیاد را به عنوان ایفاگر نقش ثانویه خانواده قلمداد و تاکید کرد باید مراکز ترک اعتیاد زنان در استان تقویت و افزایش یابند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه دولت و نهادهای اجتماعی در مساله اعتیاد دارای مسئولیت هستتد افزود: امروز با برنامه ریزی های انجام شده با نهادهای متعدد مردمی برنامه هایی را در زمینه کمک به افراد بهبود یافته برای نجات آنان از چنگال اعتیاد به انجام رسانده ایم.
مرکز ترک اعتیاد شبانه روزی بانوان "رو به فردا" در شهرستان آزادشهر با نگهداری و مراقبت های جسمانی و روانی و ارائه امکاناتی از قبیل آموزش های فنی و حرفه ای، خود اشتغالی و مهارتهای زندگی زمینه بازگشت به زندگی بانوان آسیب دیده را فراهم می کند.

 


بازدید از کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر

 

بازدید از کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 2454
  • کد خبر : 66769