عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایران در حوزه سایبری جزو 5 کشور اول جهان است

مدیرکل پدافند غیر عامل استان:

ایران در حوزه سایبری جزو 5 کشور اول جهان است

ایران در حوزه سایبری جزو 5 کشور اول جهان است

تجری مدیر کل پدافند غیر عامل استان در همایش پدافند غیر عامل در کلاله گفت: کشور ایران در حوزه سایبری جزو 5 کشور اول جهان است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;تجری مدیر کل پدافند غیر عامل استان در همایش پدافند غیر عامل که در سالن فرهنگ و ارشاد کلاله برگزار گردید; به بخش های مختلف تهدیدات دشمن در عرصه های زیستی، اقتصادی، زیر بنایی، سایبری، صنعتی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: پدافند غیر عامل یعنی مقابله با حوادث انسان ساخت و بدون اسلحه است.

 

وی به توسعه استراتژی ها و علوم ارتباطات در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: ما هم بر این اساس باید استراتژی جدید و ابزارهای پدافند غیر عامل خود را ارتقاء دهیم.

تجری تصریح کرد: براساس توسعه علوم و فنون ارتباطی، تهدیدات دشمنان نیز عوض شده که در 20، 30 سال گذشته آنها را نداشتیم.

مدیر کل پدافند غیر عامل گلستان در ادامه به توسعه نرم افزارها و زیرساخت های سایبری در کشورمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در حوزه سایبری و مقابله با توطئه های دشمنان ، کشورمان ، جزء 5 کشور اول جهان است.

همچنین دکتر محمدی مدرس سازمان پدافند غیر عامل گلستان نیز درادامه این همایش تصریح کرد: دشمنان با تولید باکتری ها و آفت ها همچنین در جهت تغییر ژنتیک انسانها از طریق ورود مواد خام و آماده مصرف غذایی به کشورمان تلاش گسترده ای دارند. 
وی ادامه داد : مسئولان و کارشناسان مسئول با تحقیقات و ارزیابی کالاها و مواد غذایی مصرفی به خصوص وارداتی خانواده را همچنین با اطلاع رسانی و آموزش های گسترده پدافند غیر عامل با طرح ها و برنامه های ضوم دشمنان مقابله نمایند.

 

 

ایران در حوزه سایبری جزو 5 کشور اول جهان است

ایران در حوزه سایبری جزو 5 کشور اول جهان است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1985
  • کد خبر : 67404