عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمارهای مورد نیاز ارزیابی شاخص های عدالت جنسیتی در گلستان گردآوری می شود


آمارهای مورد نیاز ارزیابی شاخص های عدالت جنسیتی در گلستان گردآوری می شود

 

آمارهای مورد نیاز ارزیابی شاخص های عدالت جنسیتی در گلستان گردآوری می شود

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان طی جلسه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستگاههای اجرایی استان در راستای تهیه شاخصهای عدالت جنسیتی در راستای تحقق ماده ۱۰۱ قانون برنامه تصریح کرد: آمارهای مورد نیاز ارزیابی شاخص های عدالت جنسیتی در گلستان گردآوری می شود.

الهه غیناقی با اشاره به جلسه ستاد ملی زن و خانواده گفت: شاخص های عدالت جنسیتی در هشت محور و صد و نود و شش شاخص با همکاری دستگاههای اجرایی نهایی و به تصویب رسید و برای اجرا به کلیه دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

وی افزود: این شاخص ها دستور العمل اجرایی تمامی نهادها و دستگاههای اجرایی در حوزه زنان و خانواده را مشخص می کند، در همین راستا سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده همگام با دیگر استان های کشور در گلستان تنظیم و به امضای استاندار رسید، و نقشه راه رسیدن به شاخص های عدالت جنسیتی بر اساس شرایط خاص استان و شهرستان ها ترسیم شد.

غیناقی در خصوص ارزیابی نحوه اجرای شاخص های عدالت جنسیتی بیان کرد: معاونت امور زنان و خانواده برای بررسی و ارزیابی شاخص های عدالت جنسیتی نشست های مختلفی را با مرکز آمار ایران برگزار کرده و مرکز آمار ایران ماموریت تدوین شناسنامه برای اجرای صحیح این شاخص ها را بر عهده گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد امیدواریم در استان نیز با انجام محاسبه شاخص ها بتوانیم حرکت دستگاه‌ها از وضعیت کنونی به وضعیت مطلوب را بررسی و ارزیابی کنیم.

آمارهای مورد نیاز ارزیابی شاخص های عدالت جنسیتی در گلستان گردآوری می شود

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 1930
  • کد خبر : 67936