عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای اولین رویداد استارتاپ در حوزه اعتیاد بانوان در گلستان


اجرای اولین رویداد استارتاپ در حوزه اعتیاد بانوان در گلستان

اجرای اولین رویداد استارتاپ در حوزه اعتیاد بانوان در گلستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت:طرح اجرای اولین رویداد استارتاپ در حوزه اعتیاد بانوان در گلستان با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه گلستان مورد بررسی قرار گرفت.
صبح امروز در نشست هم‌اندیشی الهه غیناقی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با دکتر غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان و دکتر جلالی رئیس مرکز مشاوره و عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان در مرکز پارک علم و فناوری گلستان موضوع استفاده از ظرفیت استارتاپ‌های استانی در حوزه پیشگیری از شیوع اعتیاد در بین بانوان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
الهه غیناقی در نشست هم اندیشی اولین رویداد استارتاپ در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد در بانوان، با اشاره به کاهش چشمگیر سن اعتیاد بین دختران جوان و جایگاه موثر آنان در خانواده و جامعه به عنوان مادران آینده، بیان کرد: برای کاهش و پیگیری از این آسیب‌، باید با بهره گیری از ایده های نو و تفکر خلاق جوانان اهل علم و اندیشمندان راهکارهای تاثیرگذارتری خلق کنیم.
وی همچنین بیان داشت: فقدان مهارت زندگی ریشه بسیاری از آسیب هاست و موضوع آموزش مهارت‌های زندگی از دوران کودکی، موضوعی است که برآنیم به طور ویژه در این رویداد دیده شود.
مدیر کل امور بانوان و خانواده با بیان این که دولت تدبیر و امید به طور جدی به مسئله کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرده است، افزود: توجه دولت به مسئله آسیب های اجتماعی در وهله اول نگاه واقع بینانه به آمار و آگاهی دادن به مردم بوده است.
غیناقی در این جلسه با بیان این نکته که کنترل آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت است، برگزاری رویداد استارتاپ در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد زنان و دختران جوان را که برای اولین بار در استان اتفاق خواهد افتاد را فرصتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز ارتقای آگاهی‌های عمومی و ترویج این اندیشه که پیشگیری از اعتیاد و انواع آسیب اجتماعی یک مسئولیت همگانی است،  تصریح کرد: پارک علم و فناوری و دانشگاه گلستان با حمایت استانداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزاری اولین رویداد استارتاپ در حوزه اعتیاد زنان را با بررسی ایده‌های جدید با تاکید بر پیشگیری و حل این معضل در دستور کار دارد. 

اجرای اولین رویداد استارتاپ در حوزه اعتیاد بانوان در گلستان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 523
  • کد خبر : 72406