عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشگیری از بیماریهای شایع زنان با ورزش، آموزش و غربالگری


پیشگیری از بیماریهای شایع زنان با ورزش، آموزش و غربالگری

پیشگیری از بیماریهای شایع زنان با ورزش، آموزش و غربالگری
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با تاکید بر اهمیت نقش ورزش، آموزش و غربالگری در پیشگیری از بیماریها، از تشکیل کمیته اجرایی جهت پیشگیری از بیماریهای شایع زنان استان خبر داد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جلسه ای که با حضور برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان و نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد، خواستار تشکیل کمیته اجرایی جهت پیشگیری از بیماریهای شایع زنان گردید.
غیناقی با بیان اینکه ارتقای سطح سلامت اجتماعی بانوان، از جمله اولویت های این اداره کل است، تصریح کرد: گسترش و توسعه آموزش‌ و آگاه‌سازی‌های عمومی در راستای پیشگیری از بروز بیماری‌های شایع زنان و همچنین آموزش اصول خود مراقبتی برای زنان از اهداف تشکیل این کمیته خواهد بود.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای پیشگیری از ابتلا به سرطانهای شایع زنان از طریق افزایش سطح حساسیت مردم؛ ابراز امیدواری کرد اجرای طرح های جامع و کارشناسی شده، در راستای ارتقای سطح سلامت و بهداشت روانی و جسمانی زنان استان نقش مهمی برجای خواهد گذاشت.
گفتنی است؛ این جلسه پیش از ظهر دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در محل دفتر مدیر درمان تامین اجتماعی استان برگزار و موضوع چگونگی تشکیل کمیته اجرایی پیشگیری از بیماریهای شایع زنان استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 456
  • کد خبر : 72498