عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از عملکرد اداره کل امور اتباع


تقدیر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از عملکرد اداره کل امور اتباع

تقدیر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از عملکرد اداره کل امور اتباع

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با کارشناسان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی به دلیل کسب رتبه های برتر در ارزیابی عملکرد صورت گرفته در استانداری، از تلاشهای مدیریت و کارشناسان این اداره کل در کسب این عنوان تقدیر کرد.

عبدالرضا چراغعلی گفت: شرایط کار در سال 99 شرایطی سخت و متفاوت نسبت به سالهای قبل است، در اوج تحریم های ظالمانه امریکا امروزبا بحران کرونا هم دست و پنجه نرم می کنیم و طبق آمارها استان گلستان هم از ابتدای این بحران همواره جزء استانهای قرمز و زرد بوده و هم اکنون چند شهرستان استان در پیک این بیماری بسر می برند.

وی ادامه داد: با توجه به نوع مأموریت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی جامعه هدف شما جزء گروههایی هستند که در معرض بیشترین آسیب در بحران کرونا قرار دارند که همین مسأله حساسیت کار کارکنان این مجموعه را دو چندان کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان با تأکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در خدمت رسانی به جامعه اتباع خارجی و پناهندگان استان گلستان گفت: انتظار دارم کارکنان این اداره کل همچون گذشته با کار میدانی، پرتلاش و با انگیزه انجام وظیفه نمایند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری نیز در ابتدای این جلسه گفت: با توجه به بحران کرونا بسیاری از فعالیت های این اداره کل تحت الشعاع موضوع قرار گرفته بود که با رعایت کامل پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی سعی کردیم وقفه ای در خدمت رسانی بوجود نیاید.

مهدی دهرویه اظهار کرد: هم اکنون جدا از فعالیت های روتین و روزمره، پیگیری ایجاد یک مجتمع چند منظوره در گرگان را به عنوان یکی از اولویت های جدی در دستور کار داریم.

وی در پایان گفت: برای طرح امایش اتباع خارجی نیز با رویکردی جدید و با توجه به دستورالعمل وزارت کشور و رعایت کامل پروتکل های وزارت بهداشت، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

تقدیر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از عملکرد اداره کل امور اتباع


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : mahmoodi
  • بازدید : 710
  • کد خبر : 73984