عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل مدیریت بحران استان در اداره کل هواشناسی


حضور مدیرکل مدیریت بحران استان در اداره کل هواشناسی

حضور مدیرکل مدیریت بحران استان در اداره کل هواشناسی
مدیرکل مدیریت بحران استان با حضور در اداره کل هواشناسی استان با نوربخش داداشی مدیر کل استان دیدار و گفتگو کرد.
محور گفتگو های این نشست بررسی اقدامات و عملکرد هواشناسی از محل اعتبارات سیل بود که توسط داداشی مدیر کل استان ارائه شد و سپس کلیپی از اقدامات انجام شده در ادارات بندر ترکمن و سایر شهرهای دارای اعتبار سیل برای حاضرین پخش شد.
سید رضا قادری در این نشست بیان داشت: براساس ماده ۱۳ و ۱۴ قانون مدیریت بحران وظایف هریک از دستگاهها را مشخص کرده است، لذا اداره کل هواشناسی نیز نسبت به برگزاری جلسه و هماهنگی با دستگاههای همکار را در برنامه کاری قرار دهد. بخشی از اعتبارات ابلاغی ماده ۱۰ در قالب اسناد خزانه بوده و می بایست در زمان مشخص شده هزینه و مدارک مثبته در سامانه بارگذاری شود، لذا در اولویت کاری دستگاه باشد. نقاط GIS ایستگاههای هواشناسی را مشخص و جهت بارگذاری بر رو نقشه استان به مدیریت بحران تحویل نمایند.
در ادامه بازدید جناب آقای قادری مدیر کل مدیریت بحران گلستان به همراه نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان و همراهان در اداره هواشناسی سینوپتیک دریایی بندرترکمن و بازدید از بخش های مختلف اداره سینوپتیک و دریایی و امورات عمرانی انجام شده در بحث تعمیرات ابنیه و ادوات فنی از محل اعتبارات ماده ۱۰ سیل انجام گرفت.
 همچنین در انتهای این بازدید از اداره هواشناسی سینوپتیک و جو بالا فرودگاه گرگان و بازدید از بخش های مختلف اداره سینوپتیک و جو بالا 'سیلومتر' RVR و CAT1 و امورات عمرانی انجام شده ناشی از خسازات سیل و ادوات فنی از محل اعتبارات ماده ۱۰ مدیریت بحران انجام شد.
 

حضور مدیرکل مدیریت بحران استان در اداره کل هواشناسی

  

 

حضور مدیرکل مدیریت بحران استان در اداره کل هواشناسی


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : dashtizadeh
  • بازدید : 734
  • کد خبر : 74025