عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین افتتاح کارگاه تولیدی خیاطی زندانیان

با هدف اشتغال پایدار مددجویان زندان گرگان برگزار شد؛

آیین افتتاح کارگاه تولیدی خیاطی زندانیان

به همت کارگروه تخصصی اشتغال زندانیان استان گلستان، آیین افتتاح کارگاه تولیدی خیاطی مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی گرگان با هدف ایجاد اشتغال پایدار مددجویان و با استفاده حداکثری از ظرفیت کارآفرینان برجسته استانی و مشارکت بخش خصوصی برگزار شد.

در این آیین افتتاحیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی دادستان مرکز استان گلستان، الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، علی اصغر رنجبر مدیرکل زندانها، یوسفیان سرپرست زندان مرکزی گرگان و جمعی از مسئولین اجرایی و کارآفرینان استان حضور داشتند.

گفتنی است؛ از تیرماه سال جاری کارگروه تخصصی اشتغال با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در مجموعه زندانهای استان با استفاده از کارشناسان توانمند و متخصص ایجاد شده است.

این کارگروه با احصاء بانک اطلاعات مشاغل، استعدادها و مهارت های زندانیان و خانواده های آنان و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری کارآفرینان، در صدد است در فاز اول با هدف اشتغالزایی برای دست کم ۵۰۰ نفر از زندانیان و خانواده های آنان اشتغال پایدار ایجاد کند، که مهمترین عامل در بازگشت به زندگی سالم مددجویان به شمار می رود.

لذا از همه سرمایه گذاران و کارآفرینان استان برای استفاده از این فرصت دعوت می شود به دفتر کارگروه اشتغال زندانیان استان واقع در اداره کل زندانهای استان گلستان مراجعه نمایند.

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 559
  • کد خبر : 74931