عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومين جلسه مجازی کارگروه فرهنگي و اجتماعي حوزه زنان و خانواده وزارت کشور برگزار شد


دومين جلسه مجازی کارگروه فرهنگي و اجتماعي حوزه زنان و خانواده وزارت کشور برگزار شد

دومين جلسه مجازی کارگروه فرهنگي و اجتماعي حوزه زنان و خانواده وزارت کشور برگزار شد

الهه غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، ضمن حضور در دومين جلسه مجازی کارگروه فرهنگي و اجتماعي حوزه زنان و خانواده وزارت کشور، گزارش اقدامات بعمل آمده پیرامون دستور جلسات كارگروه را ارائه کرد.
گفتنی است؛ در سال جاری کارگروه های تخصصی سه گانه در حوزه زنان و خانواده وزارت کشور با عناوین و موضوعات اقتصادی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی با توجه به شرایط بحران کرونا؛ در قالب ویدئو کنفرانس با مشارکت فعال مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور به صورت ویژه و با دستور کارهای مشخص؛ فعالیت مضاعفی را اجرایی نموده و پیش رو دارد.
در کارگروه های یاد شده از ظرفیت مدیران و کارشناسان ستادی و استانی که دارای توانمندی در رشته های مختلف دانشگاهی ازجمله؛ جامعه شناسی، معماری، اقتصاد، تاریخ، مطالعات زنان، علوم سیاسی، روان شناسی و حقوق هستند؛ و خارج از توانمندی تخصصی خود در جایگاه حقوقی فعلی؛ دارای تجربه زیسته طولانی سال ها فعالیت در حوزه های زنان و کودکان در فعالیت های مدنی و اجتماعی می باشند؛ بهره برداری می شود.
همچنین به منظور کارآیی بیشتر این کارگروه ها، از توانمندی و مشورت تخصصی مدیران و کارشناسان خبره و فعال سایر وزارت خانه ها و نیز فعالین مدنی و اجتماعی و سیاسی بخش های غیر دولتی نیز، استفاده می شود.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 460
  • کد خبر : 76127