عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته نظارت بر طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزار شد


جلسه کمیته نظارت بر طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزار شد

جلسه کمیته نظارت بر طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزار شد

الهه غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جلسه کمیته نظارت بر طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گفت: اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوار موجب بهبود معیشت و افزایش رفاه و پایداری اشتغال زنان سرپرست خانوار خواهد شد.

این جلسه با حضور الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، بی باک مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، و نماینده جهاد دانشگاهی و همچنین سایر کارشناسان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
غیناقی تصریح کرد: این طرح با رعایت چارچوب مفاد موافقت نامه مشترک فی مابین معاونت امور زنان ریاست جمهوری و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی با تعامل خوب دستگاه های اجرایی و تشکلهای مرتبط در استان اجرایی می شود.
بی باک مدیر کار آفرینی و اشتغال گفت : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر طرح توانمندسازی اقتصادی  بانوان سرپرست خانوار ضمن بررسی وضعیت قبلی و فعلی اشتغال متقاضیان و خدماتی که توسط جهاد دانشگاهی و پیشرانها ارائه شده است کلیه جوانب امر را مورد  پایش قرار می دهد .
وی افزود : تمرکز بر شبکه سازی و تکمیل زنجیره ارزش مشاغل و اتصال به بازار های استانی و ملی از ضرورت اصلی این طرح است .
بی باک یاد آور شد : از ظرفیت و مشارکت خیران در تأمین تجهیزات و مواد اولیه و سایر فرآیند موثر در اجرای بهینه این طرح استفاده خواهیم کرد.
در ادامه این جلسه نماینده جهاد دانشگاهی با ارائه گزارش مبسوطی از فرآیند اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان گلستان، بر تأثیر گذاری این طرح در پایداری اشتغال زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.
 گفتنی است؛ اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از سال ۹۸ طبق تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت کار و جهاد دانشگاهی در سطح کشور آغاز شده است و سهمیه استان گلستان در این طرح، توانمندسازی ۲۰۰ نفر زن سرپرست خانوار در نظر گرفته شد.
 

جلسه کمیته نظارت بر طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان برگزار شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 343
  • کد خبر : 77498