عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشنواره مجازی توانمندی های زنان با تعامل و همکاری صدا وسیما گلستان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

برگزاری جشنواره مجازی توانمندی های زنان با تعامل و همکاری صدا وسیما گلستان

برگزاری جشنواره مجازی توانمندی های زنان  با تعامل و همکاری صدا وسیما گلستان

 

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با حضور در صدا و سیمای گلستان با منتظرحجت مدیر کل صدا و سیما در خصوص راهکارها و فرصت های ایجاد اشتغال برای زنان کارآفرین و برگزاری جشنواره مجازی توانمندی های زنان با تعامل و همکاری رسانه استانی بحث و تبادل نظر کرد.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ضمن تقدیر از نگاه ویژه مدیر کل صدا و سیما به حوزه بانوان با بیان اینکه خوشبختانه تعامل خوبی بین صداوسیما و این اداره کل وجود دارد، اذعان کرد: معتقدیم با وجود اقدامات خوب انجام شده در حوزه بانوان، هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.
الهه غیناقی با تاکید بر اهمیت آموزش بانوان در مسیر توانمندسازی آنها؛ خواستار همکاری بیشتر و استفاده از ظرفیت های صدا و سیما در این رابطه شد.
وی با اشاره به لزوم معرفی زنان موفق و الگو در حوزه خانواده، بر نقش موثر این رسانه ملی در جهت تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد. 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری رسالت این دفتر را کمک به ارتقای جایگاه زنان و توانمندسازی آنان دانست و گفت درصدد هستیم، زنان نقش موثر خود را در رونق اجتماعی و اقتصادی جامعه ایفا کنند.
غیناقی با اشاره به طرح های حوزه زنان استان گفت: این اداره کل در نظر دارد با برگزاری جشنواره های مجازی که توانمندی های بانوان استان را به نمایش می گذارد، شرایطی را برای زنان توانمند در عرصه تولید صنایع دستی، کشاورزی و محصولات خانگی فراهم نماید که به خوبی به جامعه معرفی شوند و این امر با هم افزایی و حمایت سایر ارگان ها و دستگاههای اجرایی به خصوص صدا و سیما محقق خواهد شد.
مدیر کل صدا و سیما نیز با تاکید بر اینکه در عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی باید به تحکیم خانواده به عنوان عنصر اصلی جامعه و نقش انسان ساز مادر توجه ویژه ای شود بیان داشت: مدیریت اصولی از ارکان مهم این امر است و ایجاد انگیزه از طریق تبلیغات درست با رایزنی و مشاوره بانوان می تواند به این امر مهم کمک کند.
منتظرحجت ضمن اعلام آمادگی برای همکاری گفت: همه بخش‌های جامعه برای اینکه در مأموریت‌های ذاتی خود موفق باشند نیازمند تعامل و ارتباط با افکار عمومی هستند، در تولیدات و برنامه های این مرکز مباحث فرهنگی، باورها و اعتقادات دینی مردم و سبک زندگی اسلامی را مدنظر قرار داده‌ایم.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 465
  • کد خبر : 78358