عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارآفرینی بانویی توانمند در روستا با پرورش گل نرگس


کارآفرینی بانویی توانمند در روستا با پرورش گل نرگس

کارآفرینی بانویی توانمند در روستا با پرورش گل نرگس

در راستای حمایت از زنان کارآفرین و توسعه کسب و کارهای خرد زنان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری از مزرعه پرورش گل نرگس بانوی کارآفرین در روستای زینب آباد از توابع شهرستان آزادشهر بازدید کرد. 

الهه غیناقی با بیان اینکه حضور میدانی مدیران می تواند موجب شناسایی دقیق و بهتر مشکلات و کمبودهای تولیدکنندگان شود، افزود: گسترش فرهنگ تولید در روستاها و توسعه واحدهای تولیدی موجود از اهداف دفتر بانوان و خانواده استانداری به شمار می رود.
غیناقی با همراهی معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، ضمن گفتگو با این بانوی تولیدکننده درباره چالش های توسعه فعالیت وی، پیگیری های مقتضی را برای رفع موانع موجود و اعطای تسهیلات انجام داد.
هانیه سمیعی، مدیرعامل شرکت تعاونی بانوان کشاورزی آویژه کشت تیرداد، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز و برای ۱۱ نفر اشتغالزایی کرده است.
وی با تولید نشاء گل های فصلی کسب و کار خود را آغاز و سپس با تولید گل های آپارتمانی، عرضه نهاده ها و ادوات کشاورزی و تعمیرات تراکتور فعالیتش را توسعه داد.
هم اکنون با پرورش ۱۵۰ هزار شاخه گل نرگس در سطح زیر کشت ۶ هزار متر مربع، محصولات خود را به بازار گل تهران عرضه می کند.
سمیعی در سال ۱۳۹۰ به عنوان کارآفرین برتر استان گلستان انتخاب شده و هم اکنون در اتحادیه زنان تعاونگر استان به عنوان بازرس فعالیت می کند.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 804
  • کد خبر : 79224