عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبیین طرح بانوی آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب از کودکی

در ششمين جلسه اتاق فكر كودك استان مطرح شد؛

تبیین طرح بانوی آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب از کودکی

تبیین طرح بانوی آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب از کودکی

ششمين جلسه اتاق فكر كودك استان با موضوع بررسي و تبيين طرح بانوي آب در جهت آموزش فرهنگ مصرف بهينه آب در دوران كودكي با استفاده از ظرفيت و توانايي زنان در جهت اصلاح الگو و مديريت مصرف آب برگزار شد.

الهه غیناقی با بیان اینکه بانوان نقش بی‌بدیلی در صرفه جویی مصرف آب دارند تصریح کرد: برای فرهنگ سازی این مهم می‌توان از ظرفیت این قشر به عنوان محور خانواده و اولین مربی کودکان استفاده کرد.

وی با اشاره به این که لزوم آموزش از دوران کودکی بیش از پیش احساس می شود، تاکید کرد: برنامه ریزی برای ارائه آموزش هایی با موضوع آب و خانواده و ارائه الگوهای تاثیر پذیری مادر و کودک در مصارف بهینه در دستور کار قرار گیرد.

غیناقی ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح های فرهنگ سازی برای کودکان، در آینده شاهد مصرف بهینه و مدیریت صحیح آب در استان باشیم.

در طرح ملی بانوی آب، بانوان موارد لازم را برای مدیریت مصرف آب آموزش می بینند تا با استفاده از ظرفیت و توانایی زنان گامی در جهت اصلاح الگوی مصرف آب و ارتقای سواد آبی برداشته شود.

این جلسه در روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و اعضای اتاق فکر کودک در سالن جلسات شركت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

 

تبیین طرح بانوی آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب از کودکی

 

تبیین طرح بانوی آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب از کودکی


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 399
  • کد خبر : 79893