عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه هماهنگی برگزاری سومین پویش جان ما ایران ما با عنوان مهر فاطمی


سومین جلسه هماهنگی برگزاری سومین پویش جان ما ایران ما با عنوان مهر فاطمی

سومین جلسه هماهنگی برگزاری سومین پویش جان ما ایران ما با عنوان مهر فاطمی

سومین جلسه هماهنگی برگزاری سومین پویش جان ما ایران ما با عنوان مهر فاطمی با حضور مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان و برخی از دستگاه‌های اجرایی جهت هماهنگی و همکاری با سمن های مردم نهاد برگزار شد.
 شهربانو برهانی مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: برنامه مهر فاطمی جهت تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان به ویژه در شرایط سخت بیماری کرونا در پانزدهم بهمن ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا ''س''و دهه مبارک فجر با همکاری و هماهنگی سمن های مردم نهاد و برخی دستگاه‌های ذیربط اجرا خواهد شد .
مدیرکل امور اجتماعی گفت: در راستای سیاست‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور مبنی بر مشارکت های مردمی در جلب کمک‌های مومنانه و استفاده از ظرفیت همگان با هدایت و راهبری تشکل‌های غیردولتی و سازمان‌های مردم نهاد دفتر امور اجتماعی استانداری گلستان با یک برنامه الگویی نسبت به تمهیداتی برای راه اندازی پویش های  مستمر طی تسری بیماری کرونا با همکاری سمن‌های مردم نهاد اقدام نمود تا اثربخشی فعالیتهای دستگاه اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار یکدیگر بیشتر تجلی نموده وبا  همدلی و  یکرنگی گذر از مصائب و مشکلات را برای شهروندان داشته باشد.
برهانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در پویش های گذشته گفت: هدف ما در امتداد این برنامه ها بسط و توسعه کمیته های مختلف حوزه های مردمی و سمن ها در بحث بهداشت، آموزش، توانمندسازی مددکاری، حمایت‌های رسانه‌ای و ترویجی، مسئولیت های اجتماعی بخش خصوصی وضعیت مدارس و  رصد و تحلیل و... جهت مشارکت هوشمند و نوین است. برهانی از خیرین و شهروندان خواست تا به این پویش بپیوندند.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 401
  • کد خبر : 80042