عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند هستند


تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند هستند

تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند هستند

در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی_اسلامی طی مراسمی از مادران زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند هستند و همچنین طلاب حوزه خواهران با حضور مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان و مدیر حوزه های علمیه خواهران و جمعی دیگر از مسئولین استان تجلیل شد.
الهه غیناقی با اشاره به تشکیل کمیته های تخصصی در راستای تحقق سیاست های کلی جمعیت و رهنمودهای مقام معظم رهبری تصریح کرد: این دفتر مطابق با وظایف ذاتی خود با پیگیری های مجدانه، رصد چالش های موجود و برقراری هماهنگی های بین بخشی در تلاش است نقش خود را در تحقق این مهم ایفا نماید.
سید نفیسه حسینی واعظ، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان گلستان در مراسم تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند هستند و همچنین طلبه های ویژه حوزه خواهران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد فرزند آوری این جلسه برای تجلیل از این مادران بزرگوار تشکیل شده است.
وی افزود: ۱۴ مادر زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند هستند در سراسر استان شناسایی شده است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت حوزه های علمیه خواهران در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰۰ طلبه خواهر در سطوح دو،سه و چهار در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند.
وی در پایان افزود: در سراسر استان گلستان ۱۲ حوزه علمیه در سطح ۲ و با اساتید بومی در حال آموزش به خواهران طلبه هستند.
گفتنی است؛ این برنامه صبح روز دوشنبه ۴ اسفند ماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت امام جواد (ع) در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال که دارای ۴ فرزند هستند


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 764
  • کد خبر : 81155