عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت و اشتغالزایی برای زنان بدسرپرست ستودنی است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار کرد؛

حمایت و اشتغالزایی برای زنان بدسرپرست ستودنی است

حمایت و اشتغالزایی برای زنان بدسرپرست ستودنی است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بازدید از شرکت تعاونی بانوی کارآفرین آزادشهری اقدام موثر وی را در حمایت و اشتغالزایی برای زنان بدسرپرست، ستودنی قلمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان، الهه غیناقی ضمن دیدار و گفتگو با رقیه رحمتی مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پوشاک گلپوش آزادشهر با همراهی بی باک، معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و ادیانی نماینده صندوق کارآفرینی امید، مشکلات پیش روی این بانوی کارآفرین را مورد بررسی قرار دادند.
رقیه رحمتی با بیش از ۲۰ سال سابقه کار خیاطی، پس از فراز و نشیب های بسیاری در مسیر کار و همچنین مقابله با بیماری سرطان، با داشتن انگیزه قوی و از دست ندادن امید موفق به حفظ کسب و کار خود و اشتغال و کمک به معیشت خانواده ی بیش از ۲۰ بانوی بدسرپرست شده است.
وی که علاوه بر شکست تحریم های ظالمانه ی مستکبرین و مقاومت اقتصادی، تسلیم بیماری سرطان نیز نشده است؛ در شرایط بحران کرونا علاوه بر افزایش تولید لباس های بیمارستانی و ماسک، با اهدای ماسک رایگان به خانواده های کم برخوردار شهرستان، به ادای مسئولیت اجتماعی خود اهتمام می ورزد.
این بانوی کارآفرین، با هدف حمایت و توانمندسازی زنان بدسرپرستی که تحت پوشش هیچ نهادی هم قرار نگرفته اند، نیروی کار خود را از این قشر انتخاب می کند.
شرکت تعاونی تولیدی پوشاک گلپوش آزادشهر با تولید انواع لباس کار، مدارس و بیمارستانی، به طور مستقیم برای۲۲ نفر در کارگاه تولیدی و همچنین ۸ نفر به صورت کار در منزل، ایجاد اشتغال کرده است.
مدیرعامل این شرکت تعاونی با بیان اینکه به دلیل شرایط بحران کرونا، سفارشات آنان کاهش چشمگیری پیدا کرده است، ارائه تسهیلات کم بهره بانکی و حمایت و بخشودگی های بیمه ای را مهمترین درخواست خود جهت حفظ و توسعه کسب و کار موجود عنوان کرد.

حمایت و اشتغالزایی برای زنان بدسرپرست ستودنی است

 

حمایت و اشتغالزایی برای زنان بدسرپرست ستودنی است

 

حمایت و اشتغالزایی برای زنان بدسرپرست ستودنی است



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 299
  • کد خبر : 81425