عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری ۲۶ جشنواره نوروزی در استان گلستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی


برگزاری ۲۶ جشنواره نوروزی در استان گلستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

برگزاری ۲۶ جشنواره نوروزی در استان گلستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و مسئول کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از برگزاری ۲۶ جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی نصیبی امروز سه‌شنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۰ با توجه به پیگیری اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان و تلاش بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی و فعالان فرهنگی اجتماعی روستاها و در راستای برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان، ۲۶ جشنواره نوروزی در روستاهای استان برگزار می‌شود.
او بیان کرد: این جشنواره‌ها تحت عنوان فرهنگ و اقتصاد روستا در ۲۶ منطقه استان از دوم تا ۱۲ فروردین برگزار خواهد شد.
مسئول کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد محدود شرکت‌کنندگان باهدف معرفی آداب‌ورسوم و سنت‌ها، آیین‌ها موسیقی محلی، صنایع‌دستی، گویش، بازی‌های بومی محلی و نمایش توانمندی‌های اقتصادی روستاها برگزار می‌شود.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: برگزاری این جشنواره‌ها زمینه همگرایی و نشاط اجتماعی و جلوگیری از فراموشی آداب‌ورسوم و سنت‌ها را فراهم خواهد ساخت.
نصیبی بیان کرد: روستاییان و سایر افراد که در ایام تعطیلات میهمان روستا هستند مخاطب اصلی جشنواره‌های امسال هستند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .