عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفاتر ستادی استانداری برای اولین بار دارای برنامه مدون عملیاتی می شوند


دفاتر ستادی استانداری برای اولین بار دارای برنامه مدون عملیاتی می شوند

دفاتر ستادی استانداری برای اولین بار دارای برنامه مدون عملیاتی می شوند

 مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری گلستان گفت: برای اولین بار در استانداری گلستان اقدامات و فعالیتهای دفاتر ستادی استانداری دارای برنامه مدون عملیاتی می شوند.

به گفته گلثوم کریم آبادی، با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام (( تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها )) و حسب نظر و تاکید جناب آقای دکتر حق شناس استاندار گلستان مبنی بر استفاده حداکثری از منابع محدود و استفاده از ظرفیت و پتانسیل استان برای توسعه استان،برنامه دفاتر ستادی استانداری توسط هر دفتر جمعبندی و در داشبورد مدیریتی ثبت و بصورت مدون در اختیار مدیران ارشد استان قرار می گیرد.

کریم آبادی افزود: برنامه عملیاتی یک ابزار دقیق برنامه ریزی اجتماعی به حساب آمده و استراتژی سازمانی را برای رسیدن به یک هدف مشخص می نماید، جزئیات در نظر گرفته شده در چنین طرحی به کارامدی سازمان کمک نموده و می تواند ماموریت سازمان را برای رسیدن به چشم انداز ترسیمی یاری رساند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی،بودجه و تحول اداری ‌استانداری گلستان گفت:ایجاد و شرح کارهای برنامه ریزی شده می تواند تا حد قابل توجهی از اتلاف هزینه و زمان بکاهد و انگیزه های سازمانی را برای رسیدن به هدف تقویت نماید.

وی درپایان تصریح کرد: داشتن برنامه عملیاتی می تواند اولین گام برای اصلاح و بهبود فرآیند و سیستم سازمانها باشد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .