عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح تمدید روادید دارندگان گذرنامه خانواری تا پایان اردیبهشت

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خبر داد:

اجرای طرح تمدید روادید دارندگان گذرنامه خانواری تا پایان اردیبهشت

اجرای طرح تمدید روادید دارندگان گذرنامه خانواری تا پایان اردیبهشت

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان از جرای طرح تمدید روادید دارندگان گذرنامه خانواری که از اواخر سال 99 آغاز شده بود تا پایان اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

علی اصغر میرزایی در اولین جلسه کارگروه اتباع خارجی استان در سال 1400 اظهار کرد: موضوع اعطای تابعیت از جمله اقدامات مهم اداره کل امور اتباع و مهاجرین در سال 99 بود که این طرح بزرگ و ملی در استان گلستان با نوبت دهی اینترنتی و تشکیل پرونده متقاضیان در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و پس از طی مراحل قانونی به زودی اولین افراد و متقاضیان این طرح در مراسمی شناسنامه ایرانی خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی در ادامه با تشریح عملکرد این اداره کل در سال 99 ،اجرای طرح آمایش 15، پیگیری پروژه های مصوب سه جانبه با هماهنگی وزارت کشور، سازمان ملل و ادارات کل استان شامل برگزاری دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای و پروژه توانمند سازی و درآمد زایی برای پناهندگان آسیب پذیر توسط موسسه کنشگران توسعه پارس را از دیگر اقدامات مهم اداره کل امور اتباع و مهاجرین در سال گذشته بر شمرد.

میرزایی در پایان از پروژه احداث مجتمع فرهنگی آموزشی چند منظوره گرگان و پیگیری امور مربوط به تجهیز آن با حمایت مالی سازمان خیریه بین المللی ریلیف اینترنشنال،به عنوان اولویت مهم اداره کل امور اتباع در سال جاری نام برد.

اجرای طرح تمدید روادید دارندگان گذرنامه خانواری تا پایان اردیبهشت


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : mahmoodi
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 82588