عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین دوره انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب گلستان برگزار شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان؛

دومین دوره انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب گلستان برگزار شد

دومین دوره انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب گلستان برگزار شد

 دومین دوره انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب گلستان با حضور" سید علی مهاجر"، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، "هادی احمدی" سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، "تبرایی" نماینده خانه احزاب کشور و دبیران احزاب استان از فراکسیون های مختلف در محل سالن مرکز آموزشی فرهنگیان گرگان برگزارشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تشکر از همه دبیران احزاب حاضر در جلسه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه خانه احزاب گفت : احزاب نقش مهمی در پیگیری مطالبات مردم و برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین دارند.
 " سید علی مهاجر"  افزود : جناح بندی ها و تقسیم احزاب به اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدالی فقط ظاهر مساله است و اهمیت اصلی باطن احزاب است که همگی این نیروها، در پیروی از مکتب حاج قاسم ها و بر اساس منویات رهبر انقلاب پیگیر حل مشکلات جامعه، رشد ، توسعه و تداوم انقلاب و نظام هستند.
"  وی" تصریح کرد همه شما دغدغه مند انقلاب هستید و فقط نوع بیان و نگاه ها متفاوت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  تاکید کرد برای ما در استان همه شما یک مجموعه واحد و همدل و یاری گر هستید.
سید علی مهاجر  بیان داشت خارج از نتیجه این انتخابات امیدواریم نتیجه تلاش های اعضای منتخب در ابتدای دولت مردمی رییس جمهور محترم سر آغازی برای آبادانی، پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و کشور باشد و مردم استان نیز از نتایج مثبت آن بهره مند شوند و  مردم استان گلستان  هر چه سریعتر و بهتر از این نتایج آن  بهره مند شوند تا زحمات این عزیزان در پیشگاه خداوند مورد قبول بیشتر  واقع گردد.
 وی همچنین با اشاره به حاضر و ناظر بودن 4000 شهید استان بر اعمال ما خاطرنشان کرد: اکنون وظیفه ما در مقابل شهدا بیشتر شده و  اظهار امیدواری نمود: بتوانیم در پیشگاه شهدا موفق و پیروز باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اعلام این مطلب که مقام ارشد استان مشتاق دیدار با اعضای خانه احزاب بوده اظهار داشت: ما دست نیاز به سمت شما در جهت رشد، شکوفایی و پیشرفت  استان دراز می نماییم تا بتوانیم گام های بهتری در این زمینه برداریم.
وی در پایان از زحمات اعضای دوره قبل خانه احزاب تشکر و برای اعضای جدید شورای اجرایی خانه احزاب گلستان، آرزوی موفقیت نمود و اظهار امیدواری کرد که با اعتماد به افراد منتخب،آنها بتوانند سکاندار خوبی برای پیشبرد اهداف استان و کشور در زمینه های مختلف باشند.
در  ابتدای جلسه رییس شورای اجرایی اولین دوره خانه احزاب گلستان سخنانی را در خصوص نقش و اهمیت  احزاب و جایگاه آن در رشد و توسعه حوزه های مختلف سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در جامعه بیان داشت.
" امیر خاکی" همچنین  ضمن  بیان این نکته که احزاب می تواند نقش مهمی را در مشارکت مردم در جامعه در جایگاه های مختلف داشته باشد همبستگی و اتحاد احزاب با طیف ها و سلایق مختلف را بمنظور ایفای نقش خود در پیشبرد سیاست های نظام و دولت در کشور و نیز جلوگیری از تشتت نقش آنان در انتخاب مدیران در رده های مختلف کشوری- استانی را خواستار و از توجه استانداران قبل به جامعه احزاب استان  تشکر و خواستار  ادامه حمایت از احزاب شد .
وی در  ادامه عملکرد سه ساله اولین دوره اعضای شورای اجرایی خانه احزاب  گلستان را تشریح نمود.
 در پایان این جلسه دومین دوره انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب استان گلستان برگزار و افراد ذیل برای دوره جدید انتخاب  شدند.
 
نام فراکسیون

نام و نام خانوادگی

میزان آرا

نام فراکسیون

نام و نام خانوادگی

میزان آرا

مستقل

محمد مهدی اورسجی

35

اصلاح طلب

امید شریفی

24

اصلاح طلب

قربان تاشی

31

مستقل

زهرا شرکت

23

اصولگرا

علیرضا چورلی

31

اصول گرا

سید حسن حسینی

23

اصلاح طلب

علی برزمینی

28

اصلاح طلب

محمد رضا کریمی

21

اصولگرا

حمید ملک

26

اصول گرا

صمد محمدی

20

اصلاح طلب

هاجر عامریان

26

مستقل

سعید سوخته سرایی

19

مستقل

مهدی سید کلاته

25

اصول گرا

علیرضا کلاگر

13


*مجموع آرای اخذ شده 39 رای
  

دومین دوره انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب گلستان برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .