عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان برگزار شد


اولین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان برگزار شد

اولین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان برگزار شد

 مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به تهدیدات دشمن و پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترده تر شدن حوزه نفوذ تهدیدات گفت: اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه قبل از هر اقدامی از سوی دشمنان امری لازم و ضروری است و امروز به علت گستردگی تهدیدات پدافند غیرعامل در تمامی حوزه ها ایفای نقش می‌کند.

محمد تقی محمدی در اولین جلسه کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان در سال 1401 اظهار داشت: با توجه به ایفای نقش پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف کارگروه های تخصصی و مشخصی به جهت اهمیت موضوع در هر حوزه پیش‌بینی شده است که امورات مربوطه از طریق آن کارگروه ها پیگیری می شود.

وی افزود: این بهترین راه است برای دفع و یا مقابله با تهدیدات زیرا دشمن تلاش میکند به هر طریقی نفوذ کرده و ضربه کاری وارد کند و از آنجاییکه متوجه شده با توجه به توان بالای نظامی جمهوری اسلامی دیگر نمی تواند از طریق نظامی ضربه وارد کند در تلاش هست تا با نفوذ به حوزه های مختلف به اهداف خود برسند و به همین منظور باید برای تهدیدات به مقتضیات هر حوزه برنامه‌ریزی جداگانه ای داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل بیان داشت: با توجه به سه موضوع محوری در حوزه پدافند غیرعامل شامل؛ رصد و پایش تهدیدات، شناسایی آسیب ها و اقدامات به موقع، تمامی تهدیدات مربوطه در حوزه فرهنگی اجتماعی با همکاری اعضای کارگروه مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و ضمن تهیه طرح و برنامه در این حوزه، این کارگروه تخصصی می تواند کمک موثری جهت کاهش تهدیدات داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می توان از سهم یک درصدی پدافند غیرعامل از اعتبارات دستگاهها در سالجاری برای اجرای بهترین طرح ها استفاده کرد ضمن اینکه از هر اقدامی که به تعالی حوزه های فرهنگی و اجتماعی کمک کند، حمایت خواهیم کرد.

اولین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان برگزار شد

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .