عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سفر رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در مشهد به گلستان


سفر رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در مشهد به گلستان

سفر رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در مشهد به گلستان

ماها کاشور رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در مشهد به منظور بازدید، ارزیابی و گزارش عملکرد پروژه های در حال اجرای مشترک کمیساریا و دستگاههای اجرایی استان، به گلستان سفر کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان در راستای توانمند سازی و ایجاد فرصت های مناسب اشتغال در بین خانواده های اتباع و مهاجرین خارجی همچنین رسیدگی به وضعیت بهداشت و معیشت مهاجرین ساکن در استان، رئیس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در مشهد با ابراهیم اسلانی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان در بدو ورود خانم ماها کاشور با وی و هیأت همراه دیدار و در جلسه ای مشترک با حضور شرکای اجرایی اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، نوسازی و تجهیز مدارس، آموزش فنی و حرفه ای، بیمه سلامت، نهضت سواد آموزی و نماینده موسسه کنشگران توسعه پارس، با تاکید بر این که تحریم های ظالمانه روند کمک رسانی به مهاجرین ساکن در استان را با مشکل مواجه نموده گفت: باید سازمان های بین المللی خصوصا کمیساریا در این زمینه همکاری های بیش از پیش داشته باشند.

 ابراهیم اسلانی در این نشست با تأکید بر اهمیت خروجی کار در حوزه های ساخت مدرسه، ساخت مرکز بهداشتی و درمانی، اجرای پروژه های سواد آموزی، حرفه آموزی و توانمند سازی اتباع آسیب پذیر گفت: با مشارکت و مسئولیت پذیری دستگاهها و پیگیری هایی که صورت می گیرد ان شالله در زمان اعلام شده به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

خانم ماها کاشور نیز در راستای کمک رسانی به پناهندگان ابراز امیدواری کرد و افزود کمیساریای عالی سازمان ملل در کنار مهاجرین ساکن در استان خواهد بود.

رئیس دفتر نمایندگی مشهد کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد نیز در این جلسه عملکرد دستگاههای استان گلستان در اجرای تعهداتشان در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی بویژه بیمه سلامت و همچنین اجرای دوره های مهارت آموزی به اتباع و پناهندگان افغانستانی را ستودنی و قابل تقدیر عنوان کرد.


سفر رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در مشهد به گلستان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .