عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در مشهد و مدیرکل اتباع خارجی استان با فرماندار ویژه


دیدار رئیس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در مشهد و مدیرکل اتباع خارجی استان با فرماندار ویژه

دیدار رئیس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در مشهد و مدیرکل اتباع خارجی استان با فرماندار ویژه
 صبح روز دوشنبه 14 شهریور ماه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان همراه با رئیس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در مشهد با فرماندار ویژه گنبد کاووس، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری اداره کل اتباع خارجی، در این دیدار، مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استان با تشکر از تلاشهای این دفتر در بهبود وضعیت پناهجویان، به اقدامات طولانی کشورمان از دهه‌ها قبل در پذیرش سیل وسیع پناهجویان افغانستانی و تامین نیازها اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تجارب و ظرفیتهای بالایی در این خصوص دارد و سازمانهای بین المللی برای انجام بهتر وظایف خود می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
ابراهیم اسلانی افزود: این شهرستان نیازمند ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی چند منظوره است و کمیساریا می‌تواند در زمینه ساخت و تجهیز این مجتمع کمک کند.
ماها کاشور گزارشی از آخرین فعالیتهای دفتر پناهندگان و اقداماتی که در خصوص پناهجویان بویژه اتباع افغانستانی انجام داده اند ارائه نمود. وی ضمن اشاره به وضعیت حادث شده از شرایط داخلی افغانستان و افزایش چشمگیر تعداد مهاجران و پناهجویان، از تلاشها و اقدامات دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در میزبانی آنها تشکر و قدردانی نمود و بر همکاری نزدیکتر با نهادهای ذیربط ایرانی به منظور رسیدگی و بهبود شرایط تاکید کرد.
رئیس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در مشهد هم چنین از تمرکز این نهاد بر روی آموزش، بهداشت، اسکان و خدمات اجتماعی برای پناهجویان سخن گفت و اظهار داشت بسته های آموزشی و بهداشتی و معیشتی برای پناهندگان به این استان ارسال شده و در صدد برطرف کردن نیازهای بیشتر هستیم.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .