عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پویش «نسیم مهر گلستان» با هدف کمک به دانش‌آموزان کم‌برخوردار برگزار شد


پویش «نسیم مهر گلستان» با هدف کمک به دانش‌آموزان کم‌برخوردار برگزار شد

در آستانه سال تحصیلی جدید پویش «نسیم مهر گلستان» با هدف کمک به دانش‌آموزان کم‌برخوردار با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرمانده سپاه نینوا گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولان استانی و جمعی از خیرین امروز، ۲۸ شهریور در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان برگزار شد.
این پویش که به همت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل آموزش و پرورش گلستان، سازمان بسیج سازندگی، سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان بسیج دانش آموزی، اداره کل کمیته امداد، اداره کل بهزیستی، مجمع خیرین و سازمان های مردم نهاد استان گلستان برگزار شد تعداد سه هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند گلستانی توزیع شد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان هم در این مراسم پویش «نسیم مهر گلستان» را نماد وحدت، هم افزایی و نگاه مشترک دانست و اظهار کرد: هر جامعه ای با آبادانی به پیشرفت می رسد و یکی از فاکتورهای تحقق این مهم، رشد عدالت محور در حوزه آموزش و پرورش است.
فرهاد سمیعی توزیع بسته های لوازم التحریر را مصداق احسان و انفاق برشمرد و افزود: این اقدام ارزشمند اثرات مثبت فراوانی دارد و گاهی اوقات افراد با کمک به مسیر علم و دانش این اثرگذاری را مضاعف می کنند.
وی ضمن قدردانی از خدمت رسانی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: سپاه و بسیج در هر عرصه ای که وارد شدند بهترین اتفاقات رقم خورد و در این پویش در کنار این نهاد مقدس، سمن های مردم نهاد هم در این حوزه گام برداشتند تا در کمک به حوزه علم و دانش و دانش آموزان نیازمند پیشگام باشند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان اضافه کرد: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تاکنون به همت سمن های مردم نهاد و مراکز فعال در استان گلستان تاکنون نزدیک به ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

 

 

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .