عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان


تقدیر رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان

 رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با ارسال لوح، از دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان به جهت انجام اقدامات مطلوب و اثربخش در ساماندهی ستاد پاسخگویی برخط، پردازش و ثبت الکترونیکی نامه های مردمی در سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ متن این تقدیرنامه بدین شرح می باشد:

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی و نزول باران برکات و عنایات الهی بر تشنگان منتظر که مصادیق بارز "و منهم من ینتظر" منتظر منجی عالم بشریتند تا با کار و تلاش در مسیر جهاد خدمت به مردم، در رزمایش آمادگی برای ظهور آن آفتاب عالم تاب آماده و مصداق منتظران واقعی باشند و چه زیبا فرموده اند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی: مردمی بودن خیلی مهم است، منتها یکی از مهم ترین مسائل مردمی بودن، مردمی ماندن است؛ مردمی بمانید، خسته نشوید. و کسانی که به این مهم پرداخته اند به یقین از مصادیق بارز نمونه ها هستند.
اهمیت انجام سی و یک سفر استانی در نخستین سال خدمت دولت مردمی سیزدهم و ایجاد بستری مناسب در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه برای ارتباط بی واسطه با رئیس جمهور محترم و اعضای دولت با ولی نعمتان خود در اقصی نقاط کشور که موجبات خدمت بی منت به مردم شریف سراسر کشور را فراهم آورد، بر کسی پوشیده نیست.
از آنجایی که خلق این حماسه بی نظیر و ماندگار در گستره پهناور ایران اسلامی تنها به یٌمن همکاری و همراهی جنابعالی امکان پذیر گردید، به مصداق فرمایش حضرت امام رضا(علیه السلام) "لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل" از مساعی و زحمات ارزشمندتان در ستاد پاسخگویی برخط، پردازش و ثبت الکترونیکی نامه های مردمی، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. توفیقات روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عضر(عج) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

احمد صالحی - رئیس مرکز ارتباطات مردمی

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 548
  • کد خبر : 95963