عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرزده فرماندار کلاله از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان

بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان :

بازدید سرزده فرماندار کلاله از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان

بازدید سرزده فرماندار کلاله از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان

بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فرماندار کلاله با میری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که بطور سرزده صورت گرفت فرماندار با اشاره به اهمیت تکریم ایتام بویژه در ماه مبارک رمضان گفت: سرکشی و رسیدگی به امورات خانواده های محروم و بی بضاعت باید سرلوحه کاری مسئولین باشد تا بتوانیم غبار محرومیت را از بدنه خانواده ها بزداییم تا دیگر خانواده محتاجی نداشته باشیم .

وی با تاکید به بیانات امام راحل در مورد این قشر از جامعه ، خواستار اهتمام جدی این نهاد با همکاری سایر ادارات در محرومیت زدایی و ارتقای خانواده های آسیب پذیر شد .

در ادامه عبدالرضامیری رئیس کمیته امداد شهرستان با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش این نهاد گفت : افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان 3904 خانوار است که برای این تعداد خانوار در طول سال خدمات زیادی در زمینه های رفاهی ،درمانی،آموزشی ،خرید جهیزیه و وام های کارگشایی و .... ارائه شده است و محوری ترین موضع نیز در ماه رمضان اکرام ایتام است که در این راستا برنامه ریزی های مدونی صورت گرفته تا به همه خانواده ها خدمات مناسب ارائه شود .

بمناسبت ماه مبارک رمضان و در غالب طرح مفتاح الجنه بسته غذایی حاوی اقلام برنج، روغن، ماکارونی، خرما، پنیر و رب به خانواده های بی بضاعت اهداء می شود .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 979
  • کد خبر : 10045