عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار رامیان با مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان


دیدار فرماندار رامیان با مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان

دیدار فرماندار رامیان با مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان

مهندس جواد صادقلو فرماندار با محمود فرمانی مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان در محل دفتر فرماندار شهرستان دیدار و پیرامون مسائلی همچون ماده 4 قانون سازمان استاندارد و بحث ترازوها و سنجش گفتگو نمود.

فرماندار رامیان در این دیدار گفت: استانداردها تنها مربوط به کالا ها نمی باشند، بلکه بسیاری از خدمات را شامل شده و باید قبول کرد هر کالا یا هر نوع خدمتی  در یک چارچوب مشخص ارائه شود و این چارچوبها را با استاندارد تعریف می کنند.

صادقلو استاندارد را باعث راحتی خیال خریداران در انتخاب هر نوع کالا و خدمات دانسته و افزود: باید بدانیم استاندارد و انتخاب آن هیچ زمانی برای ما مشکل ایجاد نمی کند.

وی در پایان گفت: اجرای استانداردها منجمله استانداردهای ملی ایران به نفع تمام مردم و همچنین اقتصاد کشور است و باعث افزایش صادرات و فروش داخلی و تامین ایمنی و بهداشت مصرف کنندگان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه ها شده و در نتیجه موجب افزایش در آمد ملی و رفاه عموم و کاهش قیمتها می شود.

محمود فرمانی مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان پیرامون طرح رمضان در استان گفت: افزایش مصرف بعضی اقلام خاص همانند شکر ،روغن ،شیر و ... در این ماه زیاد می شود و در این راستا برای عرضه سالم این اقلام تمام تلاش خود را می نماییم تا این اقلام بدون علامت استاندارد فروخته نشود و  آنها را از حیث نحوه تولید و مواد اولیه نیز آزمایش  نموده و در صورت خرید و فروش نیز باز هم آزمایش می شود تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 994
  • کد خبر : 10806