عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سخنرانی فرماندار در نماز عید فطر مراوه تپه


سخنرانی فرماندار در نماز عید فطر مراوه تپه

سخنرانی فرماندار در نماز عید فطر مراوه تپه

فرماندار مراوه تپه در جمع نمازگزاران عید بزرگ سعید فطر، ضمن تبریک و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از مردم در خصوص حضور و حمایت آنها در کلیه زمینه ها بخصوص صبر و قناعت آنها تقدیر و تشکر کرد.

تاجی افزود: امروز ایران عزیز بواسطه حمایت شما مردم عزیز و درایت رهبری و تدبیر دولت کشور ما در عرصه سیاست خارجی یکی از دوره های باشکوه خود را تجربه می کند.

وی گفت: ما در نشست هسته ای به جهانیان ثابت کردیم که خواهان صلح هستیم و انرژی هسته ای ایران برای رشد و تعالی نه تنها ایران بلکه برای جهانیان بانی خیر خواهد شد.

فرماندار در ادامه گزارشی از عملکرد شهرستان را برای نمازگزاران ارائه کردند.

تاجی افزود: افتتاح شبکه های دیجیتال بابا شملک ، عرب داغ ، توسعه شبکه گاز رسانی ، آب رسانی ، راه ، آموزش و پرورش ، استقرار ادارات و .... که با حمایت های استاندار محترم و توجه خاص مسئولین دولت تدبیر و امید توسعه شهرستان مراوه تپه سرعت دو چندان گرفته است و امیدواریم تا پایان سال 95 در خصوص آب و گاز به میانگین استانی برسیم.

وی در پایان به برخی مسائل اجتماعی مانند طلاق و خود کشی و اشتغال پرداخته و گفت: ما می توانیم در مراوه تپه با ایجاد اشتغال حتی بصورت واحدهای کوچک و تک نفره هم در جهت اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند هم توسعه شهرستان را داشته باشیم و هم بسیاری از مسائل اجتماعی را حل کنیم و مردم هم باید در این زمینه سرمایه گذاری کنند .

وی در خاتمه برای تمامی نمازگزاران آرزوی بهره مندی از برکات این ایام و الطاف الهی را خواستار شد.

سخنرانی فرماندار در نماز عید فطر مراوه تپه

 

سخنرانی فرماندار در نماز عید فطر مراوه تپه

 

سخنرانی فرماندار در نماز عید فطر مراوه تپه

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .