عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت استفاده از تمامی ظرفیتها و فضای آموزشی در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

جمالی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان:

ضرورت استفاده از تمامی ظرفیتها و فضای آموزشی در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

ضرورت استفاده از تمامی ظرفیتها و فضای آموزشی در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، مجتبی جمالی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیتها و استعدادهای بالقوه در سطح شهرستان گفت: باید در راستای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش و تربیت انسانهای کارآمد در جامعه از همه ظرفیتها و فضاهای آموزشی شهرستان استفاده کرد.

فرماندار کردکوی شناسایی ، آموزش و بویژه تربیت فرزندان نخبه و فراهم سازی زمینه های رشد و پیشرفت آنان را ضروری دانست و افزود: آموزش و پرورش زمینه های مناسب تجلیل از دانش آموزان فعال و نخبه ای که در سطح شهرستان، استان و کشور در عرصه های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی حائز رتبه می شود را فراهم نماید.

رئیس شورای آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت موضوع ارزیابی سالانه در بحث کیفیت مدیریت آموزشگاهها و آموزش معلمان در افزایش رشد و تعالی سطح علمی دانش آموزان، از مدیریت آموزش و پرورش خواست ساز و کار مناسبی در راستای ارزیابی دقیق علمی از کیفیت آموزش در مدارس شهرستان فراهم نماید.

فرماندار کردکوی در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت هماهنگی و همکاری همه دستگاهها و بویژه دستگاههای فرهنگی مرتبط در امر اموزش؛ اظهار امیدواری کرد شهرداری کردکوی نسبت به پرداخت سهم آموزش و پرورش در بحث عوارض شهرداری اقدام نماید.

شایان ذکر است در این جلسه آقای بیدلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیزگزارش مفصلی از چگونگی عملکرد دستگاه مربوطه در نیمه دوم سال تحصیلی 93-94 به اعضای حاضر در جلسه ارائه نمودند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 1164
  • کد خبر : 11215