عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکیه بر قانون و اجرای به موقع آن موثرترین راه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است

فرماندار رامیان:

تکیه بر قانون و اجرای به موقع آن موثرترین راه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است

تکیه بر قانون و اجرای به موقع آن موثرترین راه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است

مهندس صادقلو فرماندار رامیان در جلسه جلوگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز که در دفتر کار فرماندار تشکیل گردید تکیه بر قانون و اجرای به موقع آن را موثرترین راه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز دانسته و گفت: از نظر قانون همه افراد با هم برابر بوده و با هر گونه تخلف ساخت و ساز خارج از حریم شهرها و روستاهای شهرستان برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار رامیان در این جلسه رویکرد جدید مسئولین را جدیت در صیانت از اراضی ملی و کشاورزی عنوان نموده و گفت: با تسریع بخشیدن به روند بررسی و اجرای پرونده های ساخت و سازهای غیر مجاز تلاش نمائیم از تخریب هر چه بیشر اراضی ملی و کشاورزی که سرمایه های خدادادی هستند پیشگیری نمائیم.

صادقلو پیشگیری از وقوع تخلف ساخت و ساز غیر مجاز را بسیار مهمتر از برخورد با متخلفین دانسته و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی به مردم در این حوزه بسیار حائز اهمیت بوده و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان باید در ابتدا با مشاهده کوچکترین تخلف اخطار و تذکرات لازم را به فرد متخلف داده و بدینوسیله از هر گونه نارضایتی و تبعات اجتماعی ناشی از تخریب در آینده پیشگیری نمایند.

در ادمه دادستان شهرستان، بخشداران مرکزی و فندرسک و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به بیان نقطه نظرات خود دراین خصوص پرداختند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 932
  • کد خبر : 11248