عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای افراد یک جامعه می باشند

خاکی ،فرماندار گرگان:

خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای افراد یک جامعه می باشند

خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای افراد یک جامعه می باشند

آیین تجلیل و تکریم از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت سالروز شهید محمود صارمی و نامگذاری این روز به نام روز خبرنگار در شهرستان گرگان برگزار شد .

عصر امروز با هماهنگی فرمانداری مرکز استان طی مراسم و نشستی از خبرنگاران ،عکاسان و صاحبان رسانه تجلیل بعمل آمد .

فرماندار درجمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای افراد یک جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ،"یحیی خاکی "فرماندار شهرستان گرگان در این مراسم گفت:امسال روز نگار مصادف با ورود شهیدان غواص کربلای 4 به استان گلستان و شهرستان گرگان گردیده ،شهیدانی که در آن روزهای سخت با تمام توان خود مبارزه کردند و از جان خود برای بقاء و احیای انقلاب اسلامی ایران مایه گذاشتند و نیاز است خبرنگاران در این زمینه با اطلاع رسانی وسیع یاد آن عزیزان را زنده نگه دارند.

فرماندار اظهار داشت: بطور قطع و یقین ارتباطات زیرساخت توسعه است و بدون آن فرایند توسعه در هیچ جا حادث نمی شود و نتیجه فرایند ارتباط باید به پذیرش مخاطبان بیانجامد .

وی گفت: امروز رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی رسالتی عظیم به دوش دارند که می توان از آنها به عنوان بازوان توانمند مردم و مسئولین راه توسعه را به خدمتگزاران نظام نشان دهند .

دکتر خاکی افزود: باید بایک تفکر جدید و نو در سالی که به سال همدلی و همزبانی مزّین شده است واژه عدم توسعه یافتگی را از شهرستان برداریم زیرا طبیعتاً تنوع و قدرتی که در رسانه ها وجود دارد در دیگر عرصه ها کمتر از آن برخوردار می باشند و این ظرفیت خوبی برای بروز شدن جامعه محسوب می شود و رسانه ها هستند که مشکلات جامعه را به مسئولان گوشزد می کنند .

فرماندار اظهار داشت : از اولین روزهای خدمت در شهرستان گرگان سعی کردیم با بر اساس استراتژی کشور ،نگاه دقیق و نافذ رهبر معظم انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان و برنامه های قانونمند و عقلانی دولت تدبیر و امید و ظروف قانونی، همه کارها و سیاستگذاریهای شهرستانی را در کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی نماییم .

وی گفت: سعی داریم در شورای اداری شهرستان یک نماینده از اصحاب رسانه به نمایندگی از آنها حضور رسانند و حرف دل خود رسانه و خبرنگاران را از نزدیک به مدیران شهرستان جهت رفع و پیشرفت گرگان انتقال دهند و از خبرنگاران خواست در جهت توسعه شهرستان با فرمانداری همکاری و همفکری داشته باشند.

دکتر خاکی افزود: جا دارد در این نشست یاد و خاطره شهیدان رسانه و جنگ تحمیلی را گرامی بداریم عزیزانی که پیشتاز شدند و در مسیر عدالت، کرامت و محبت تاخدا پرکشیدند .

در پایان از همه خبرنگاران ،عکاسان و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد .

خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای افراد یک جامعه می باشند

 

خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای افراد یک جامعه می باشند

 

خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای افراد یک جامعه می باشند

 

خبرنگاران و اصحاب رسانه زبان گویای افراد یک جامعه می باشند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 859
  • کد خبر : 11449