عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » علوم پزشکی گلستان اعتبار بیمارستان گنبد کاووس را پرداخت کند

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی :

علوم پزشکی گلستان اعتبار بیمارستان گنبد کاووس را پرداخت کند

علوم پزشکی گلستان اعتبار بیمارستان گنبد کاووس را پرداخت کند

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان موظف است اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان بیمارستان شهدا را در اسرع وقت پرداخت کند.
محمد آقاجانی در بازدید از بیمارستان مطهری و شهدا گنبد کاووس گفت: متاسفانه همزمان با طرح تحول سلامت ،مالیات حقوق پزشکان دو برابر شده است.
وی افزود: با بازدیدی که انجام شد مشکلات تجهیزات پزشکی بیمارستانهای گنبد خارج از نوبت و سریع حل خواهد شد و امیدواریم انگیزه ای برای خدمت پزشکان به مردم منطقه شود.
آقا جانی گفت: اورژانس جدید بیمارستان شهدا ، با تامین اعتبار ،احداث و تجهیز امکانات انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: ریاست علوم پزشکی استان گلستان موظف است اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان بیمارستان شهدا را در اسرع دوقت پرداخت کند تا ساختمان نیمه کاره آن به اتمام برسد.
وی در این بازدید قول احداث یک کلینیک و پاراکلینیک در این بیمارستان را داد.
سلیمان عباسی نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: یکی از برنامه های ارزشمند دولت،در حوزه سلامت بود که متاسفانه در شهرستان گنبد کاووس ،این موضوع کم رنگ دیده شده است و پزشکان و پرسنل به گونه ای نارضایتی فراوانی در بحث تجهیزات پزشکی،بازسازی ،هنلینگ بیمارستانی و مطالبات پرسنلی داشتند.
وی افزود: از طرفی در سه ابلاغیه یک میلیارد و 200 میلیون تومان به شهرستان گنبد اختصاص داده شده بود که این هزینه ،مدتها در حساب دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و نسبت به ارسال آن به شهرستان ممانعت کردند.
عباسی افزود: در این بازدید یک اورژانس جدید که منابع آن را وزارت بهداشت و درمان تامین خواهد کرد احداث می شود همچنین کلینیک و پاراکلینیک این بیمارستان نیز مورد تصویب واقع شد.
وی ضمن گلایه مندی از دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: نگاه عادلانه به حوزه شهرستانها نیست و این وقفه باعث آسیب جدی به حوزه سلامت خواهد بود.
از مهمترین وعده هایی که معاون وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستانهای گنبد داشت شامل خرید یک دستگاه CARM برای بیمارستان مطهری ،یک دستگاه فیکو مخصوص چشم پزشکی در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و احداث اورژانس برای بیمارستان شهدا و احداث کلینیک ویژه پزشکان متخصص در بیمارستان شهدا و همچنین تخصیص اعتبار 2 /1 میلیارد تومانی برای تکمیل ساختمان نیمه تمام بیمارستان شهدای گنبد کاووس بوده است.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1867
  • کد خبر : 11456