عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی بندرگز تجلیل شد


از رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی بندرگز تجلیل شد

از رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی بندرگز تجلیل شد

همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، فرماندار بندرگز از رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان ، آزاده سرافراز دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.

"علی اصغر میرزایی" در دیدار با سید عباس موسوی گفت : آزادگان ما ناگفته های بسیاری دارند و مردم انقلابی و همیشه در صحنه باید بدانند که آنان الگویی برای سایر قشرهای جامعه هستند.

وی با تجلیل از مقاومت ، پایداری و پایمردی آزادگان سرافراز و صبر و مقاومت و بردباری خانواده های آنان اظهار داشت : نکته مهم در مورد آزادگان ، توجه به درد و رنجی است که آنها  در دوره اسارت متحمل شدند و تحت شدیدترین و بی رحمانه ترین شکنجه ها قرار گرفتند.

میرزایی به مقاومت و پایداری آزادگان در دوران اسارت اشاره کرد و افزود : آزادگان با وجود تمام فشارها و شکنجه های جسمی و روحی ، ایمان و روحیه خود را حفظ کردند ، در برابر تمام مشکلات ایستادند و از میان تهدیدهای  بعثی ها سربلند و سرافراز بیرون آمدند و عزت و سرافرازی را برای ایران به ارمغان آوردند.

فرماندار بندرگز افزود :آزادگان مایه برکت و افراد ارزشی جامعه هستند و پایداری این بزرگمردان تاریخ در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همانند حماسه ای غرورآفرین در برگ زرین تاریخ اتقلاب اسلامی همچنان درخشان است.

وی شناساندن پیام های آزادگان کشور به نسل های جدید را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد : نباید خاطره ، پیام ها و دلاورمردی ها این مردان حقیقت بین تاریخ ، در سینه هایشان ماندگار شود.

در این دیدار فرماندار بندرگز با اهدای لوح سپاس و هدیه از رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.

از رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی بندرگز تجلیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1227
  • کد خبر : 11762