عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آبادافتتاح شد


شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آبادافتتاح شد

شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آبادافتتاح شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،درآخرین روزاز هفته دولت شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آباد با حضوراحمد تجری مفرد فرماندار،رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی ، حیدری نژاد مدیرکل محترم تامین اجتماعی استان گلستان،حجت الاسلام زنگانه مشاور استاندارگلستان،ائمه جمعه و جماعت و مسئولین شهرستان عای آبادکتول و جمعی از مزدم شریف کمالان ،افتتاح شد.

درمراسم افتتاحیه،حیدری نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گفت:شهرفاضل آباد حدود5000نفر بیمه شده دارد و تبدیل شعبه اقماری به شعبه مستقل توسط سازمان تامین اجتماعی،کار بزرگی بود که نماینده محترم شهرستان علی آبادکتول آن را به سرانجام رساند.

حیدری نژاد افزود:شهرهائی مثل گالیکش و مراوتپه با وجود بیمه شده بیشتر از فاضل آباد وراه اندازی شعبه اقماری دراین دو شهر در سالهای دور امروز از تبدیل اقماری به مستقل محروم است و آقای نوروزی با تلاش و پشتکار و ارتباط بسیار خوب خود با وزیر رفاه و مدیرعامل تامین اجتماعی توانست این امتیاز را برای مردم خوب بخش کمالان به ارمغان بیاورد.

فرماندار علی آبادکتول نیز در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت هفته دولت از پیگیری های نماینده علی آبادکتول و مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان و ریاست تامین اجتماعی علی آبادکتول تقدیر وتشکر کرد.

رحمت اله نوروزی نیز در این مراسم گفت:از دکتر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،دکتر نوربخش مدیرعامل تامین اجتماعی کشور و همه عزیزانی که من را یاری کردند تا امروز شاهد افتتاح شعبه فاضل آبادباشیم تقدیر و تشکر می کنم.

 

شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آبادافتتاح شد

 

شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آبادافتتاح شد

 

شعبه مستقل تامین اجتماعی فاضل آبادافتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .