عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان کلاله تشکیل شد


اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان کلاله تشکیل شد

 اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان کلاله تشکیل شد

فرماندار کلاله در اولین جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت : برای این انقلاب و برافراشته شدن پرچم اسلام و قرآن خون های زیادی ریخته شده و وظیفه ما در این برهه زمانی حفظ دستاوردها وآرمان های شهدا و امام شهداست .

برزگر در ادامه با پرداختن به مذاکرات هسته ای اظهار داشت : امروز اگر دیپلمات های ما حماسه می آفرینند و در برابر قدرت های جهانی مقتدرانه می ایستند از برکت خون شهیدان و 8 سال دفاع مقدس است .

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت : در حوزه دفاع مقدس کتاب های ارزشمندی تهیه شده اند که رهبر معظم انقلاب بصورت ویژه بر آنان تاکید کردند که این کتب به 44 جلد می رسد .

حجت الاسلام دیلمی افزود : اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت باید سرلوحه مسئولین قرار بگیرد چرا که با نشر این فرهنگ است که می توانیم باعث بقای اسلام و انقلاب شویم

وی سپس اظهار داشت : ایام دفاع مقدس فرصتی است برای بازخوانی ارزش های دوران دفاع مقدس

جانشین سپاه شهرستان در ادامه با اشاره به برنامه های تدوین شده در این هفته گفت : احترام به خانواده شهدا احترام به شهدا و ارزش های پاسداری شده در 8 سال دفاع مقدس است .

وی با اشاره به تجاوز صدام به مرزهای ما افزود : صدام حسین با حمایت دول غربی و شرقی با تمام قدرت به کشور ما حمله کرد و از 14 استان به کشور ما حمله کرد که نتیجه آن 8 سال جنگ تحمیلی بود .

سرهنگ اسلام نژاد در ادامه گفت : جنگ تحمیلی 2875 روز طول کشید که از تعداد روز 793 روز حمله از طرف نیروهای ما و 270 روز حمله توسط ارتش عراق بود .

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان کلاله تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 969
  • کد خبر : 12326