عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با رئیس مجمع خیرین سلامت کشور


دیدار فرماندار کلاله با رئیس مجمع خیرین سلامت کشور

 دیدار فرماندار کلاله با رئیس مجمع خیرین سلامت کشور

فرماندار کلاله در دیدار با نیری رئیس مجمع خیرین سلامت کشور با بیان قابلیت های مجمع خیرین سلامت، گفت: تکمیل بخش ناتمام بیمارستان شهرستان کلاله می تواند ظرفیتی جهت خدمات رسانی به بیماران شهرهای همجوار شهرستان و زائرین امام رضا(ع) باشد.

در این نشست که با حضور بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان و حاج یحیی روحی رئیس مجمع خیرین سلامت کلاله همراه بود، فرماندار کلاله در این جلسه از رئیس مجمع خیرین سلامت کشور جهت دادن این فرصت به مجموعه گلستان جهت ارائه و تشریح مراحل تکمیل بیمارستان کلاله تقدیر و تشکر کرد.

برزگر تصریح کرد: مردم ما ثابت کرده اند به این انقلاب و آرمان های آن وفادار هستند و همواره شاهد حضور آنها در تمامی صحنه های حساس نظام بوده ایم و در برخی موارد نیز شاهد پیشی گرفتن مردم از نخبگان نیز بودیم.

وی ادامه داد: این بیمارستان ۲۳سال پیش گلنگ زده شد و پس از مدتها در چند سال گذشته فاز اول آن مورد بهره برداری قرار گرفت و این در حالی بود که فاز دوم آن تا امروز تکمیل نشده که در نهایت با همت و تلاش دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر عموزاد معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت مجمع خیرین سلامت شهرستان تصمیم جدی بر تکمیل فاز دوم بیمارستان گرفته شد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: در دیدار با وزیر بهداشت و درمان دستور شروع عملیات تکمیلی فاز دوم بیمارستان توسط جناب دکتر هاشمی به دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شد و الحمدالله با تدبیر و تلاش خستگی ناپذیر عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی استان سرعت کار در تعهد کار (طبقه همکف و طبقه اول) بسیار خوب پیش رفته و مجمع خیرین سلامت شهرستان نیز با حمایت مردم و مدیران شهرستانی تلاش خود را همپای دانشگاه علوم پزشکی در تکمیل فاز دوم ببیمارستان (طبقه دوم)انجام می دهند.

برزگر در ادامه خواستار حمایت جدی مجمع خیرین سلامت کشور در تکمیل این بیمارستان شد و اظهار داشت : هر حرکت و اقدامی که در این حوزه از طرف نظام سلامت انجام شود نشان دهنده اجرایی شدن نگاه حاکمیت در خدمت به محرومین جامعه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بعنوان فرماندار دولت تدبیر و امید با افتخار همراهی و همکاری خود را با مجمع خیرین سلامت شهرستان آغاز کرده و بسیار خوشحال و مسرور از این همکاری و همراهی می باشم، قطعا تلاش خواهم کرد در آینده و در هر جایگاهی این همکاری و همراهی را با تمام توان و خلوص نیت ادامه دهم.

در این نشست سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و درمان و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور ضمن تقدیر از عملکرد خیرین سلامت در سطح استانها بخصوص خیرین سلامت استان گلستان و فرماندار و مجمع خیرین سلامت شهرستان کلاله گفت : انشالله بعد از بازدید معاونت امور استانها از مراکز بهداشت و درمان در استان بخصوص بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله تصمیماتی را در جهت کمک موثر به پیشبرد بیمارستان از سوی مجمع خیرین سلامت کشور انجام خواهد گرفت.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1245
  • کد خبر : 12767