عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازگشایی مدارس با رویکرد ایجاد شور و نشاط انجام شود


بازگشایی مدارس با رویکرد ایجاد شور و نشاط انجام شود

بازگشایی مدارس با رویکرد ایجاد شور و نشاط انجام شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش همزمان باآغاز بازگشایی مدارس باحضور احمد تجری مفرد فرماندار و کلیه اعضاء در محل فرمانداری برگزارشد.

تجری مفرد گفت: ارتقاء سطح تعلیم و تربیت دانش آموزان منشاء رشد و توسعه کشور در تمامی زمینه ها بوده که در این راستا ایجاد نشاط و شادابی در مدارس هدف اصلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش در تربيت نيروي انساني بسيار موثر است و مسئولين مرتبط در اين خصوص وظيفه دارند موضوع را دقيقا بررسي نمايند.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: بازگشایی مدارس با رویکرد ایجاد شور و نشاط انجام شود تا انگیزه تحصیل در بین دانش آموزان افزایش پیدا کند.

تجری مفرد با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس تقارن یافته است، افزود: برای بازگشایی همزمان مدارس این شهرستان نیازمند همکاری بیشتر تمامی ادارات و نهادها با آموزش و پرورش است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: شناساندن دستاوردهای هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان در مدارس اهر بسیار مهم و ضروری است.

فرماندار،بر بازگشايي با شكوه و همزمان مدارس در سراسر شهرستان تاكيد كرد و اظهار داشت: در ايام باقي مانده تا مهرماه، مسايل مختلف در اين راستا بررسي و نهايت اهتمام در جهت رفع مشكلات احتمالي بازگشايي مدارس صورت گيرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ادامه داد: مدیران، معلمان و دانش آموزان برای بهره مندی بیشتر از تجهیزات آموزشی بیش از پیش کوشا باشند.

در پایان مدير آموزش و پرورش با ارائه گزارشي از اقدامات انجام گرفته مربوط به مصوبات جلسه قبلي ، توضيحاتي را در خصوص برنامه هاي قابل اجرا در مراسم بازگشايي سال تحصيلي جديد ارائه نمودند.

بازگشایی مدارس با رویکرد ایجاد شور و نشاط انجام شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .