عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل کمیسیون دانشجویی و دانش آموزی شهرستان رامیان


تشکیل کمیسیون دانشجویی و دانش آموزی شهرستان رامیان

تشکیل کمیسیون دانشجویی و دانش آموزی شهرستان رامیان

کمیسیون دانشجویی و دانش آموزی شهرستان رامیان به ریاست حسینی معاون فرماندار و با حضور اعضاء با موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان و دانش آموزان شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردید.

حسینی معاون فرماندار در این جلسه ضمن اشاره به پیش رو داشتن انتخابات دهمین دوره مجلس اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری گفت: برخی از افراد ممکن است بخواهند از محیط دانشگاه و دانشجویان جهت فعالیتهای سیاسی خود سواستفاه نموده و باید ضمن اینکه با آگاهی دادن به دانشجویان به رشد شعور سیاسی آنها کمک نمائیم  نگذاریم تا محیط دانشگاه و دانشجویان دستاویز  بازیهای سیاسی برخی از افراد سودجو شوند.

محل مانی رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نیز در ادامه به ارائه گزارشی ازفعالیتهای دانشگاه در آغاز سال تحصیلی پرداخته و از افزایش دو رشته علوم تربیتی و مهندسی فناوری اطلاعات به رشته های این دانشگاه خبر داد.

میزبانی خانواده معظم شهدا،غبار روبی گلزار شهدای گمنام ،دایر نمودن نمایشگاه صنایع دستی و تقدیر از دانشجویان رتبه برتر شهرستان از جمله برنامه های دانشگاه پیام نور شهرستان در آغاز سال تحصیلی جدید بود.

همچنین در این جلسه نماینده آموزش و پرورش شهرستان نیز به ارائه گزارش عملکرد و بیان برخی از مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان پرداخت کمبود فضای آموزشی بخصوص در شهر رامیان از جمله مشکلات آموزش و پرورش شهرستان می باشد.

تشکیل کمیسیون دانشجویی و دانش آموزی شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 2110
  • کد خبر : 13560