عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پذیرش متقابل مذاهب اسلامی،اساس وحدت است


پذیرش متقابل مذاهب اسلامی،اساس وحدت است

پذیرش متقابل مذاهب اسلامی،اساس وحدت است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ،پذیرش متقابل مذاهب از سوی همدیگر را اساس وحدت ذکر کرد و گفت: در استان گلستان وحدت واقعی بین برادران شیعه و سنی وجود دارد که ناشی از پذیرش مذاهب همدیگر است.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در شهر مرزی اینچه برون و در مراسم اهدای 2500فقره سند مالکیت روستایی اراضی علوی به روستاییان مرزنشین بخش داشلی برون گنبدکاووس افزود: همه به پیامبر اسلام (ص) متصل هستیم و همه مسلمین اعم از شیعه و سنی به دنبال رضای خداوند و محبت رسول مکرم اسلام حضرت محمد ( ص ) هستند.
وی خطاب به محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که در این آیین حضور یافته بود، تصریح کرد : وحدت بین شیعه و سنی در این منطقه صوری و ظاهری نیست بلکه واقعی است و در این منطقه از این نشست های صمیمانه با برادران اهل سنت بسیار زیاد است.
مرزنشینان استان گلستان از جمله بخش داشلی برون گنبدکاووس را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند.
آیت الله نورمفیدی یاد آور شد: دست هایی در کار است تا در جهان اسلام تفرقه ایجاد کنند و مردم ما با هوشیاری باید مراقب این تحرکات به ویژه اقداماتی که در فضای مجازی انجام می شود، باشند تا وحدت موجود همچنان حفظ شود.
وی با ابراز خرسندی از اقدام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اهدای رایگان اسناد مالکیت اراضی روستایی گفت : این اقدام با عنایت ویژه و دستور رهبر معظم انقلاب در حال انجام است که تقدیر و تشکر و رضایتمندی مردم منطقه را به دنبال داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه اراضی کشاورزی منطقه واقعا به خود مردم تعلق دارد، به رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پیشنهاد کرد که این اراضی نیز به خود مردم واگذار شود و در مسیر واگذاری نیز از سختگیری های بی مورد پرهیز و روند آن تسهیل شود.
وی با بیان اینکه استنان گلستان در زمره استان های کمتر توسعه یافته کشور است، گفت : از بنیاد مستضعفان، انتظار می رود در آمدهایی که در استان حاصل می شود، در خود استان و برای توسعه آن صرف شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 638
  • کد خبر : 13624