عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار:

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان به ریاست فرماندار در محل مدیریت آموزش و پرورش گمیشان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛"امانگلدی ضمیر"فرماندارگمیشان در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت:جلسه شورای آموزش و پرورش یکی از مهمترین جلسات شهرستانی است چرا که  آینده سازان مملکت اسلامی در آن پرورش یافته و درواقع آموزش و پرورش پایه واساس همه امور در جامعه است.

وی ادامه داد:ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس و انتقال فرهنگ و آداب و رسوم منطقه در بین دانش آموزان پیش دبستانی از وظایف مهم آموزش وپرورش در شهرستان است.

رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان همچنین بیان داشت:کاروان های راهیان نور دانش آموزی باعث می شود که دانش آموزان با دیدن مناطق جنگی و مشاهده ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در دفاع از کشور با روحیه ای جهادی  برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنند.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فاجعه منا و جان باختن 7تن از زائران شهرستان در این حادثه ،خاطرنشان کرد: امدادرسانی بسیار ضعیف و سوء مدیریت توسط رژیم آل سعود باعث شد  که ملت ایران اسلامی عزادار شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش پایانی سخنان خود برگزاری انتخابات در کشور را مهم دانست و اظهار داشت:بر اساس قانون انتخابات همه دستگاه های اجرایی ملزم به همکاری با ستاد انتخابات هستند که در این راستا آموزش و پرورش نیز علاوه بر در اختیار گذاشتن تجهیزات مورد نیاز برای ستاد انتخابات شهرستان می تواند با برگزاری همایش رای اولی ها زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم آورد.

 پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

 

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 937
  • کد خبر : 13636