عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زمین جایگزین مالکین مسکن مهر کلاله تامین شده است

فرماندار کلاله :

زمین جایگزین مالکین مسکن مهر کلاله تامین شده است

زمین جایگزین مالکین مسکن مهر کلاله تامین شده است

فرماندار کلاله روز گذشته در دیدار با دکتر رجبی نماینده مردم شهرستان در مجلس و مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تقدیر از پیگیری های مجدانه نماینده و مدیرکل راه و شهرسازی در تامین زمین برای مالکین واحد های مسکونی مسکن مهر گفت : زمین جایگزین برای مالکین مسکن مهر کلاله با ارائه تسهیلات و عودت مبالغ مالکین تامین شده است.

برزگر در ادامه افزود : اولویت اصلی برای تحویل زمین به مالکینی است که واحدهای مسکونی را تخلیه کرده اند و با هماهنگی و تعامل های وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی با استانداری و فرماندار و پیگیری های نماینده محترم انشالله از هفته آتی مراحل تحویل زمین و پرداخت وجه اولیه مالکین انجام می گردد .

رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با اشاره به زحمات و پیگیری های وزیر راه و شهرسازی در رفع مشکل ساکنین مسکن مهر کلاله گفت : طی جلسات متعددی که از سال 92 با وزیر و معاونین وزارتخانه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید این واحد های مسکن مهر تخلیه شود و زمینی هم برای مالکین این واحد ها تعیین تکلیف و در قطعات 150 متر به ازای هر 2 خانواده تفکیک شده است .

وی افزود : مالکین این پروژه باید بعنوان شاکی به مراجع قضایی مراجعه کنند تا مسببین اصلی این پروژه مشخص شود و تاکنون کسی از مالکین شکایتی را مطرح نکرده اند و تا این مهم صورت نگیرد مسببین اصلی مشخص نخواهند شد .

مدیرکل راه و شهرسازی افزود : برای تامین منابع مالی مالکین این پروژه مبلغ یک میلیارد تومان توسط شخص وزیر تامین شده و تاکنون 72 مالک مسکن مهر واحد های خود را تخلیه کرده اند و اولویت اصلی ما این 72 خانواده اند .

رستمی اظهار داشت : متاسفانه مالکینی هستند که هنوز واحد های خود را تخلیه نکرده اند که این نشان از عدم اطمینان به ما یا عدم آگاهی از اوضاع این پروژه است .

دکتر رجبی نماینده مردم شهرستان نیز با اشاره به مذاکره و جلسات متعددی که با وزیر راه و معاون پارلمانی وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی در جند سال اخیر صورت گرفته خود وزیر و معاون ایشان از با حضور در منطقه از این پروژه و زمین جایگزین نیز بازدید کردند و در نهایت مقرر شد تا مالکین با ارائه تعهد و باز پس گیری ودیعه خود این واحدها را تخلیه کنند .

وی نیز این پروژه را یکی از پروژه های ناموفق در سطح کشور عنوان کرد و گفت : متاسفانه در اجرای این پروژه دستگاه اجرا کننده وزارت راه و شهرسازی بود ولی مسئول اجرای پروژه شرکت های تعاونی بودند که این پروژه را اجرایی کردند و یکی از خواسته های مردم شناسایی و برخورد با متخلفین است .

زمین جایگزین مالکین مسکن مهر کلاله تامین شده است

 

زمین جایگزین مالکین مسکن مهر کلاله تامین شده است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 813
  • کد خبر : 13847