عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید نماینده ویژه معاونت درمان وزارت بهداشت از بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله


بازدید نماینده ویژه معاونت درمان وزارت بهداشت از بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله

بازدید نماینده ویژه معاونت درمان وزارت بهداشت از بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله

روز گذشته معاون درمان وزارت بهداشت و درمان به همراه فرماندار ، معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی از پروژه بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله بازدید کرد .

در این بازدید فرماندار کلاله با اشاره به دامنه خدمات این بیمارستان به شهرستان های مراوه تپه ، گالیکش ، مسافرین بین جاده ای و جاده بین المللی مشهد مقدس و محرومیت منطقه خواستار افزایش و گسترش دامنه خدمات و توسعه بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان شد.

دکتر کاملی در این بازدید با تحسین بر عزم دانشگاه در پیگیری و رشد مطلوب پروژه گفت : بزودی شاهد رشد چشمگیر تخت های ویژه در این بیمارستان خواهیم بود .

 نماينده ويژه وزارت بهداشت هدف از اين بازديد را بررسی استاندارد های مربوط به راه اندازي تخت های ويژه عنوان کرد وگفت : در بررسی دقيق ميدانی که داشتيم خوشبختانه با اشراف کامل دکتر رياحی رييس دانشگاه و دکتر عموزاد معاون توسعه پروژه ها با نظم زماني بسيار خوب و مطابق استاندارد در حال پيشرفت هستند.

 دکترمحمد اسماعيل کاملی ماحصل بازديد خود رابسيار مثبت ارزيابی کرد و گفت با همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان و پیگیری های مجدانه فرمانداری کلاله بزدودی شاهد رشدچشمگير تخت های ويژه در استان و بیمارستان کلاله خواهيم بود.

 مدير گروه آمار وفناوری اطلاعات درمان وزارتخانه دانشگاه علوم پزشکی گلستان را از دانشگاههای پيشرو و موفق در اجرای برنامه تحول نظام سلامت عنوان کرد.

بازدید نماینده ویژه معاونت درمان وزارت بهداشت از بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1996
  • کد خبر : 13914