عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه فرماندار گرگان به مناسبت روز 13آبان


بیانیه فرماندار گرگان به مناسبت روز 13آبان

بیانیه فرماندار گرگان به مناسبت روز 13آبان

يوم‌الله سيزده آبان، مظهر مقاومت، ایستادگی و اراده مقدس ملت ایران در عرصه استکبار ستیزی روز تقابل حقيقت با خصلت‌هاي ناپسند قدرت طلبان، روز مبارزه با زشتي‌ها و پليدی‌ها و روز صدور پيام انقلاب اسلامي به مظلومان و ستمديدگان جهان است. امروز به بركت انقلاب اسلامي و رهنمودهاي عارف بيدارگر زمان حضرت امام خميني (ره) و زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيه ا... العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) روحيه ي استكبار ستيزي از مرزهاي ايران فراتر رفته و همه ملت هاي عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه به دلیل اعتراض به معاهده ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی به دست رژیم سفاک پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 که «انقلاب دوم» نام گرفت، سه حادثه در مقاطع زمانی متفاوت اما به هم پیوسته است که دست پلید استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در آنها نمایان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه سالروز ذلت آمریکا و استکبار جهانی به دست دانش آموزان و دانشجویان ییرو خط امام و یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید عرصه های مختلف ایران اسلامی علیه استکبار جهانی از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی شهرستان گرگان دعوت می نمایم تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 13آبان ماه برگ زریین دیگری در تاریخ افتخارات خود به ثبت برسانند.

یحیی خاکی

فرماندارگرگان

 

لازم بذکر است مراسم یوم ا... 13آبان فردا در مرکز استان از ساعت 9:30صبح از میدان وحدت(شهرداری)به سمت خیابان شهدا –چهارراه شهداءومصلی نماز جمعه برگزار می گردد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1076
  • کد خبر : 14114