عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر فرماندار آق قلا از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی سیزدهم آبان

صبح امروز در پیامی صادر شد:

تقدیر فرماندار آق قلا از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی سیزدهم آبان

تقدیر فرماندار آق قلا از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی سیزدهم آبان

 صبح امروز پنج شنبه 14 آبان ماه ،الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلادرپیامی از حضور پرشکوه مردم و اقشار مختلف در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان ،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز قدردانی نمود.

تقدیر فرماندار آق قلا از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی سیزدهم آبان

در این پیام آمده است: راهپیمایی روز 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور همه مردم شهرستان آق قلا، اقشار مختلف ودانش آموزان همراه شد.

فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد: مردم شهرستان آق قلا با توجه به حساسیت زمان همانند سنوات قبل یک بار دیگر با حضور در صحنه و این بار حضور باشکوه در راهپیمایی روز 13 آبان از منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با استکبار جهانی حمایت کردند.

وی اضافه کرد: حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با حضور در صحنه های مختلف از جمله حضور در راهپیمایی های 22 بهمن، روز جهانی قدس ، 13 آبان و دیگر ایام الله شکل می گیرد و این حضور به معنای میثاق مردم با رهبری مقام معظم انقلاب و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

ایشان در ادامه اظهار کرد: روز 13 آبان ماه به عنوان نماد غیرت ملت ایران برای همیشه در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار و فراموش‌نشدنی است.

وی افزود: روز 13 آبان ماه یادآور رشادت‌های دانش‌آموزان و دانشجویانی است که توانستند به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و نگذارند ایادی استکبار جهانی در این آب و خاک مقدس نفوذ و جاسوسی کنند.

هیوه چی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) در دوران انقلاب نقش بسزایی داشتند خاطرنشان کرد: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام با تجمع و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان دادند که هر ابرقدرتی را که قصد نفوذ یا دخالت در اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد سرنگون می‌کنند.

اینجانب از امت ولایت مدارشهرستان آق قلا که یوم الله سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند و با سر دادن شعار ر وحیه استکبار ستیزی و حق طلبی خود را فریاد زدند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 تقدیر فرماندار آق قلا از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی سیزدهم آبان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2435
  • کد خبر : 14178