عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار معاون فرماندار کلاله با نماینده مردم شهرستان


دیدار معاون فرماندار کلاله با نماینده مردم شهرستان

دیدار معاون فرماندار کلاله با نماینده مردم شهرستان

صبح امروز دکتر رجبی نماینده مردم شهرستان بمنظور بررسی و بازنگری طرح های هادی روستایی با معاون فرماندار و بخشدار مرکزی دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار نورالله مرادی معاون فرماندار با اشاره به لزوم بازنگری طرح های هادی روستایی گفت متاسفانه شاهد بروز برخی ناهماهنگی ها و تعارضات در روستاها هستیم که باید سعی کنیم تا با بازنگری مجدد طرح های هادی روستایی قدم دیگری برای ارائه خدمت به مردم برداریم .

دکتر رجبی نماینده مردم شهرستان نیز طرح های هادی روستاها را قدیمی توصیف کرد و افزود مراجعات متعددی از طرف روستاییان به جهت عدم بهره مندی از برخی امتیازات میشود که باید بنیاد مسکن به این منطقه نگاه ویژه ای داشته باشد چرا که مردم ساکن روستاهای این مناطقه اغلب از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد استان هستند و با روستاهای توریستی سایر شهرستان ها قابل مقایسه نسیت .

وی افزود در این راستا مذاکرات موثری با مدیرکل و رئیس بنیاد مسکن استان و کشور صورت گرفته که امیدواریم تا این وعده ها هرچه سریعتر محقق شود .

پس از این جلسه نماینده به همراه بخشدار مرکزی با حضور در روستاهای بخش مرکزی از برخی روستاهایی که دچار مشکلات بافتی و ساخت و ساز و حریم قانونی طرح هادی بودند بازدید کردند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 672
  • کد خبر : 14617